منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 دانشجویان گرامی 

برای یجاد سهولت و رضایتمندی از تحصیل در دانشگاه سوره و به‌منظور کاهش مشکلات احتمالی شما عزیزان در انجام فرایندهای آموزشی نکات و موارد مهم آئین‌نامه آموزشی به اطلاع می‌رسد.

 

دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مجازند در هر نیمسال تحصیلی حداقل 12 و حداکثر 20 واحد، و مقطع کارشناسی ارشد حداقل 8 واحد و حداکثر 14 واحد انتخاب کنند.

 

حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هر درس الزامي است و ساعات غيبت دانشجو در هر درس نبايد از سه جلسه (سه شانزدهم) مجموع ساعات آن درس بیشتر باشد، در غير این صورت نمره دانشجو در آن درس صفر محسوب  مي‌شود.

 

در صورت عدم مراجعه دانشجو برای انجام ثبت‌نام در تاریخ‌های مقرر، ماده 21 آئین‌نامه آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در مورد وي اجرا خواهد شد(دانشجو موظف است در هر نيمسال، درزمانی که دانشگاه اعلام می‌کند، براي ادامه تحصيل و انتخاب واحد به اداره آموزش مراجعه کند. عدم مراجعه دانشجو براي نام‌نویسی بدون اطلاع و عذر موجه در يک نيمسال، به‌منزله انصراف از تحصيل است. در صورت تأخیر و يا عذر موجه، حق انتخاب واحد و ادامه تحصيل را در آن نيمسال ندارد. ولي آن نيمسال جزو مدت مجاز تحصيل وي محسوب می‌شود.)

 

 

                                                                                                     خدمات آموزشي دانشگاه سوره

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهموارد مهم آیین‌نامه آموزشی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید