منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

همزمان با ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، باشگاه تولیدات جوان در دانشگاه سوره آغاز به کار کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره باشگاه تولیدات جوان همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

رئیس دانشگاه سوره در مراسم افتتاحیه ضمن بزرگداشت روز جوان، تشکیل باشگاه سوره را امری راهبردی و استراتژیک دانست و از حمایت ویژه دانشگاه سوره از تولیدات دانشجویی در تمامی رشته ها خبر داد.
دکتر محمدحسین ساعی افزود: ایده اصلی باشگاه تولیدات جوان از یک فعالیت گروهی و تمرین کار جمعی در یک کلاس شروع شد و شور و اشتیاق و انگیزه دانشجویان ما را به سمت راه اندازی باشگاه تولیدات جوان سوق داد.
وی ادامه داد: در مسیر تعریف شده در باشگاه تولیدات جوان سوره، ضمن برگزاری رویداد ملی استعدادیابی، دانشجویان همه فرآیندهای مهارت آفرینی را طی کرده و با تمرین زندگی جمعی در گروه های چند نفره قرار می گیرند و با همکاری هم به درآمدزایی می‌رسند؛ به طوری که در حالت عادی امکان چنین ارتباطی با یکدیگر وجود نداشت.
رئیس دانشگاه سوره خاطرنشان کرد: ما علاوه بر آموزش و مهارت افزایی باید به فکر آینده شغلی و حرفه ای دانشجویان باشیم و باشگاه تولیدات جوان سوره می تواند گام بسیار مهم و اثرگذاری در این زمینه بردارد.

معاون فرهنگی دانشگاه سوره در ادامه ضمن تشریح ایده باشگاه تولیدات جوان، از حمایت مالی و معنوی از تولیدات دانشجویان خبر داد.
در ادامه مدیر باشگاه تولیدات جوان سوره ضمن تشکر از اعتماد دکتر ساعی و همکاری استادان و مسئولان دانشگاه سوره در راه اندازی باشگاه، هدف اصلی باشگاه را کشف استعدادهای دانشجویان، مهارت افزایی و شکل دهی گروه های هدفمند دانشجویی جهت تولید محصولات دانست.

 


دکتر فرید صادقی افزود: امیدواریم باشگاه سوره در آینده‌ای نزدیک بتواند به عنوان هاب اصلی تولیدات دانشجویی کشور در خدمت دانشجویان برای حمایت از ایده‌ها و محصولاتشان باشد.
در پایان آیین افتتاح «باشگاه تولیدات جوان سوره» روسای دانشکده‌های هنر، معماری و شهرسازی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در صحبت‌های جداگانه ضمن اعلام حمایت از تولیدات دانشجویی ابراز امیدواری کردند باشگاه سوره بتواند در شناسایی استعداد دانشجویان و ورود آنان به فضای حرفه ای با کمک استادان، نقش موثری ایفا کند.

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبه مناسبت روز جوان در دانشگاه سوره/ آغاز به کار باشگاه تولیدات جوان سوره

نظر خود را بنویسید