منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به پیشنهاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و از سوی دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره، دکتر زهرا عسلی به سمت «سرپرست گروه ارتباط تصویری و تصویرسازی» دانشکده هنر سوره منصوب شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، به پیشنهاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و از سوی دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره دکتر زهرا عسلی به سِمت «سرپرست گروه ارتباط تصویری و تصویرسازی» منصوب شد.

متن حکم انتصاب سرپرست گروه ارتباط تصویری و تصویرسازی دانشکده هنر به شرح زیر است:

 

سرکار خانم دکتر زهرا عسلی

 سلامٌ علیکم؛

به‌موجب این ابلاغ،  به‌عنوان « سرپرست گروه ارتباط تصویری و تصویرسازی» دانشکده هنر دانشگاه سوره منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با مشارکت فعال و هماهنگی کامل با ارکان و بخش‌های مختلف دانشکده و دانشگاه با پیگیری مستمر و خستگی‌ناپذیر در انجام موارد زیر، در راستای افزایش سطح کیفی و ارتقای نام ونشان گروه مربوطه اقدام نمایید.

امیدوارم با تمحض مجدّانه شما بر اهداف تعیین‌شده برای گروه تخصصی،  با همکاری همه همکاران خود در شورای گروه، شورای دانشکده و بقیه ارکان و بخش‌های دانشگاه، بتوانیم شاهد افزایش کیفیت روزبه‌روز دانشگاه سوره باشیم. از سرکارخانم سمیه رمضان ماهی نیز که برای سالیانی مسئولیت گروه را بر عهده داشته‌اند، صمیمانه سپاسگزارم.
توفیق، سعادت و سلامت سرکار عالی را از درگاه حی منان ذیل سایه حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفدا آرزومندم.

 در این حکم به موارد مهم آموزشی مانند تصویب برنامه و استادان و مدرسان، اصلاح آیین‌‌نامه‌ها یا رویه‌های جاری دانشگاه، تصویب برنامه و استادان و مدرسان گروه؛ همچنین موارد پژوهشی تصویب طرح جامع پژوهشی اعضای هیأت علمی، تصویب حوزه‌های پذیرش پایان‌نامه اعضای هیأت علمی، نظارت مستقیم بر کیفیت برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های، برگزاری سمینارها، کنفرانس‌ها و یا سمپوزیوم‌های­ تخصصی و... اشاره کرد.

در خصوص موارد مهم فرهنگی اشاره‌شده در حکم انتصاب سرپرست گروه ارتباط تصویری و تصویرسازی نیز تصویب طرح جامع فرهنگی اعضای هیأت علمی، پیگیری برنامه­‌ریزی­‌شده برای ارتقای نام ونشان جشنواره دانشجویی، ارتباط مستقیم با دانشجویان و پیگیری مشکلات اداری، علمی، درسی، دانشجویی، فرهنگی؛ و در زمینه کارآفرینی نیز به فعالیت‌هایی همچون همکاری با مرکز رشد، نوآوری و کارآفرینی دانشگاه، استفاده از ظرفیت­‌های سخت­‌افزاری و نرم‌افزاری بالقوه گروه، ارتباط مستمر با سازمان‌­ها و نهادهای خارج از دانشگاه، استفاده از ظرفیت­‌های فضای مجازی برای کارآفرینی دانشجویان و استادان و... اشاره کرد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدکتر زهرا عسلی سرپرست گروه ارتباط تصویری و تصویرسازی شد

نظر خود را بنویسید