منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

سازمان امور دانشجویان اطلاعیه جدیدی در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان منتشر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره ســـازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راســتاي انجام هر چه بهتر آئین‌نامه و تسهيل در امر ميهماني و انتقال ضروری دانشجويان زمان ثبت­نام متقاضيان مذکور را برای سال تحصیلی 1402-1403 از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir اعلام می‌کند.

 با توجه به شرایط ایجادشده به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و پیروی تمام مؤسسات آموزش عالی از دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا به اطلاع می‌رساند که در صورت تداوم وضعیت بیماری، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایط حاکم است و موافقت مؤسسات مبدأ و مقصد با درخواست‌های مربوطه در صورت بازگشت به شرایط عادی در مؤسسات آموزش عالی امکان­پذیر خواهد بود.

دانشگاه­ها و مؤسسات باید زمان شروع ثبت درخواست­هاي ميهماني و انتقال را با استفاده از ابزارهاي مناسب اطلاع‌رسانی علی­الخصوص از طریق فضای مجازی به اطلاع کلیه دانشجویان برسانند.

دانشگاه­های مبدأ باید بر اساس مفاد آيين­نامه  شماره 88441/3/41 مورخ 20/3/92 (در صورت تصویب آیین­نامه جدید ابلاغ خواهد شد) درخواست دانشجو را بررسي کرده و در صورت داشتن شرايط از اول خرداد لغایت 15 تیرماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ريزنمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد از طریق سامانه ارسال کند. سپس دانشگاه­های مقصد حداكثر تا پایان مردادماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یادشده اعلام کند.

وظايف متقاضي:

دانشجو در صورت داشتن شرایط خاص، ضمن آگاهی از شرایط حاکم به دلیل بروز بیماری کرونا و شرایط دانشگاه مبدأ و مقصد بايستي بااطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبت­نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام‌شده (اول ارديبهشت تا سی و یکم اردیبهشت) درخواست خود مبنی بر نوع آن (2 نیمسال ميهماني،‌ تمديد ميهماني، ميهمان دائم و انتقال) برای سال تحصیلی 1402-1403 ثبت و بااطلاع كامل از شرايط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصيلي، وضعيت دوره موردتقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه‌شده اسکن و ضمیمه تقاضا کند.

تذکر: لازم به ذکر است متقاضیان برای ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت‌نام و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست خود را ارائه کنند.

متقاضي مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهای درخواستی ارائه‌شده در خصوص شرايط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر يك از اطلاعات ارائه‌شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

دانشگاه انتخابی حتماً بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی­الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهرهای نزدیک‌تر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود.

متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال یا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال کنند.

 

اداره كل امور دانشجويان داخل

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهاطلاعیه سازمان امور دانشجویان درباره شرایط انتقال دانشجویی

نظر خود را بنویسید