منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

آیین ترحیم و گرامیداشت احمد خلیلی فرد هنرمند نقاش و مدرس دانشگاه سوره ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور مدیران حوزه هنری، اهالی هنرهای تجسمی، خانواده، همکاران و دانشجویان وی در مسجد امام خامنه‌ای حوزه هنری برگزار شد.

روابط عمومی دانشگاه سوره- استاد احمد خلیلی فرد عضو هیأت علمی دانشکده هنر دانشگاه سوره، هنرمند و استاد نقاشی در دانشکده هنر دانشگاه سوره بود که عمر پربرکت خود را با عشق و هنر در هم آمیخت تا با دل‌وجان خود در عرصه هنر نقاشی، همگان را به تماشا بنشاند.

عناصری مانند اسب، ماهی، پرنده، ساز، درختان سر به فلک کشیده و تودرتو و زنانی با لباس‌های رنگارنگ محلی به‌عنوان نشانه‌های اصلی آثار این هنرمند عاشق و عارف بودند. او در آخرین کار بسیار بزرگ خود «ظهر عاشورا»  که حدود دو سال پیش ساعت‌ها و روزهای بسیاری را در نگارخانه آیه دانشگاه سوره به آفرینش آن سپری کرد، اثری معنوی و ماندنی از خود به یادگار گذاشت که هم‌اکنون در ضلع جنوبی ایستگاه مترو شادمان تهران نصب‌شده است.

این استاد ارجمند که دانشگاه سوره وامدار زحمات او در سالیان متمادی حضور شایسته و بایسته در کسوت معلمی، مدیریت گروه و همچنین خلق آثار ارزشمند هنری، معنوی و دینی بوده است، صبح پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ ماه روح هنرمندش به آسمان پرکشید.

در ادامه گزارش تصویری از آیین ترحیم و یادبود استاد احمد خلیلی فرد هنرمند نقاش و مدرس دانشگاه سوره را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهگزارش تصویری مراسم ترحیم زنده‌یاد احمد خلیلی‌فرد

نظر خود را بنویسید