منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی طی اطلاعیه‌ای شرایط اخذ سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه‌ها را به شرح زیر اعلام کرد.

پرداخت مالی در اخذ سنوات کارشناسی ارشد

دانشجویان کارشناسی ارشد در سنوات ترم ۵ و ۶  برای تمدید پروژه، موظف به پرداخت شهریه ثابتِ کامل باقیمت روز (یعنی برابر با شهریه ثابت ورودی جدید آن ترم) خواهند بود.

از ترم ۷ به بعد نیز علاوه بر شهریه ثابتِ کامل، می‌باید مابه‌التفاوت مبلغ شهریه متغیر یا قیمت روز (یعنی برابر با شهریه متغیر ورودی جدید آن سال) را بپردازند.

 

شرایط مالی در اخذ سنوات کارشناسی

دانشجویان کارشناسی پیوسته در سنوات ترم ۹ و۱۰ (به‌جز رشته‌هایی که سنوات مجاز آنها ۹ ترم است) برای تمدید پروژه، موظف به پرداخت شهریه ثابتِ کامل باقیمت روز (یعنی برابر با شهریه ثابت ورودی جدید آن ترم) خواهند بود. از ترم ۱۱ به بعد نیز علاوه بر شهریه ثابتِ کامل، می‌باید مابه‌التفاوت مبلغ شهریه متغیر یا قیمت روز (یعنی برابر با شهریه متغیر ورودی جدید آن سال) را بپردازند.

 

 

شرایط مالی در اخذ سنوات کارشناسی

دانشجویان کارشناسی ناپیوسته در سنوات ترم ۵ و۶  برای تمدید پروژه، موظف به پرداخت شهریه ثابتِ کامل باقیمت روز (یعنی برابر با شهریه ثابت ورودی جدید آن ترم) خواهند بود. از ترم ۷ به بعد نیز علاوه بر شهریه ثابتِ کامل، می‌باید مابه‌التفاوت مبلغ شهریه متغیر یا قیمت روز (یعنی برابر با شهریه متغیر ورودی جدید آن سال) را بپردازند.

 

تمامی مصوبات فوق از نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ لازم‌الاجرا است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهاطلاعیه‌های مهم معاونت آموزش در خصوص اخذ سنوات تحصیلی

نظر خود را بنویسید