منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 دانشگاه سوره با همکاری موزه هنرهای معاصر از چهار کتاب با عنوان «صنایع دستی، خاستگاه‌ها، دگرگونی‌ها و چشم‌اندازها»، «ساختارها و تزئینات چوبی در معماری جهان اسلام»، «چیبی، سادگی در انیمیشن» و «هایپررئالیسم از تصویر تا واقعیت» رونمایی می‌کند.«صنایع دستی، خاستگاه‌ها، دگرگونی‌ها و چشم‌اندازها» به نویسندگی دکتر مهران هوشیار، انتشارات دانشگاه سوره رونمایی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی در روز یکشنبه 7 خردادماه 1402 از ساعت 10 از سه کتاب رونمایی خواهد کرد. همچنین در این مراسم علاوه بر نویسنده کتاب دکتر مهران هوشیار، عضو هیأت علمی دانشگاه سوره، دکتر عبدالمجید شریف‌زاده و دکتر مهدی خانکه به عنوان سخنران حضور خواهند داشت. دبیری جلسه را دکتر رامتین شهبازی برعهده دارد.

همچنین در تاریخ ذکر شده در ساعت 13 رونمایی از کتاب «ساختارها و تزئینات چوبی در معماری جهان اسلام» به نویسندگی مرحوم دکتر عبدالکریم عطارزاده انتشارات دانشگاه سوره را خواهیم داشت. در این مراسم دکتر مهران هوشیار و دکتر مهدی محمدی به عنوان سخنران حضور داشته و دبیری جلسه را استاد فرزاد معافی برعهده دارد.

در تاریخ سه شنبه 9 خردادماه 1402  از ساعت 11 دانشگاه سوره با همکاری موزه هنرهای معاصر از کتاب «چیبی، سادگی در انیمیشن» به نویسندگی کیارش زندی عضو هیأت علمی دانشگاه سوره و نوید صنایع مظفری رونمایی خواهد کرد. در این مراسم دکتر فرخ یکدانه و دکتر رضا بهمنی به عنوان سخنران حضور دارند. گفتنی است دبیری جلسه را دکتر امیررضا نوری پرتو برعهده دارد.

آخرین رونمایی از از کتاب «هایپررئالیسم از تصویر تا واقعیت» به نویسندگی دکتر جمال عرب‌زاده در روز سه شنبه 9 خردادماه 1402 در ساعت 13 خواهد بود. در این جلسه دکتر زهرا عسلی و دکتر رامتین شهبازی عضو هیأت علمی دانشگاه سوره به عنوان سخنران حضور دارند. دبیری جلسه را دکتر روزبه سلطان محمدی بر عهده دارد.

این کتاب ارائه کننده مبانی نظری نمایشگاه «هایپررئالیسم: از تصویر تا واقعیت» بوده که در 11 اردیبهشت ماه 1402 در موزه هنرهای معاصر برپا شده است. این نمایشگاه مروری بر آثار پست‌مدرن گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران است که ۳۳ اثر به نمایش گذاشته شده است.

محل برگزاری آیین رونمایی به آدرس خیابان کارگر، بعد از بلوار کشاورز، موزه هنرهای معاصر است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهآئین رونمایی از چهارکتاب توسط دانشگاه سوره در موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شود

نظر خود را بنویسید