منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشکده هنر با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌کند: سمپوزیوم چیستی صنایع‌دستی.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره نخستین سمپوزیوم چیستی صنایع‌دستی با همکاری معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی  برگزار می‌شود.

دکتر مهدی محمدی مدیر گروه صنایع‌دستی، هنر اسلامی و کتابت و نگارگری در گفتگو با روابط‌عمومی دانشگاه گفت: این اولین سمپوزیوم چیستی صنایع‌دستی است که با همت دانشکده هنر و معاونت پژوهشی و با همکاری وزارت میراث فرهنگی برگزار می‌شود. در این رویداد قرار است به پرسش اصلی آن‌که همان «چیستی صنایع‌دستی» است و همچنین کارایی، ویژگی‌های آن و نیازهای کاربردی که دارد پرداخته شود.

وی افزود: در این همایش دکتر ساعی رئیس دانشگاه سوره و خانم مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  هستند. در نشست اول دکتر طیبه عزت‌اللهی، دکتر رضا میرمبین و خود من به‌عنوان سخنران و پنلیست حضور داریم. در نشست دوم نیز دکتر مهران هوشیار، دکتر فؤاد نجم الدین و دکتر مهدی خانکه به سخنرانی و انتقال تجربیات ارزشمند خود خواهند پرداخت.

محمدی در پایان با دعوت از تمامی علاقه‌مندان و دانشجویان این حوزه اعلام کرد: این رویداد به‌عنوان نخستین سمپوزیوم چیستی صنایع‌دستی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است و پیشنهاد می‌کنم در آن حضورداشته باشند.

گفتنی است سمپوزیوم چیستی صنایع‌دستی روز چهارشنبه 10 خردادماه از ساعت 11 تا 14 در سالن سینمای دانشکده هنر دانشگاه سوره برگزارشده و ورود برای عموم آزاد و رایگان است. این رویداد به‌عنوان اولین سمپوزیوم چیستی صنایع‌دستی، توسط دانشکده هنر و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود. 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهسمپوزیوم «چیستی صنایع‌دستی» در دانشگاه سوره برگزار می شود

نظر خود را بنویسید