منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

مدیرکل موزه هنرهای معاصر تهران از نمایشگاه گرافیک دانشجویی دانشگاه سوره که به مناسبت هفته گرافیک برپا شده است بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره مدیرکل موزه هنرهای معاصر تهران از نمایشگاه پوستر که در نگارخانه آیه دانشگاه سوره به مناسبت هفته گرافیک برپاشده است بازدید کرد.

دکتر عباد رضا اسلامی در گفتگو با روابط‌عمومی سوره ضمن قدردانی از زحمات گروه گرافیک دانشکده هنر سوره گفت: هر یک از آثاری که در نمایشگاه پوستری که به نمایش گذاشته‌شده است سرشار از ذوق و هنر و خلاقیت بوده و می‌بایست برای تماشای آن ساعت‌ها وقت صرف کرد.

اسلامی در خصوص همکاری‌های مشترک دانشگاه سوره و موزه هنرهای معاصر تهران گفت: همان‌طور که در جریان هستید در آستانه رونمایی از چهارکتاب که توسط انتشارات دانشگاه سوره منتشرشده‌اند هستیم و این رویداد قرار است طی همکاری دو طرف برگزار شود. با توجه به وجود زمینه‌های مشترک می‌توان همکاری علمی و فرهنگی موزه هنرهای معاصر و دانشگاه سوره را گسترش داد و این گواه علاقه دو طرف به فعالیت‌های فرهنگی و علمی است.

مدیر موزه هنرهای معاصر تهران در پایان بازدید از نمایشگاه پوستر دکتر عبدالحسینی که در نگارخانه آیه دانشگاه سوره برپا است خاطرنشان کرد: دانشجویان و استادان دانشگاه سوره دارای ذوق هنری بالایی هستند و این می‌تواند زمینه بروز و رشد استعدادهای بیشتری را در میان هنرمندان ایجاد کند. باوجود مشترکات فرهنگی و علمی که میان دانشگاه سوره و موزه هنرهای معاصر است، امیدواریم این همکاری‌ها ادامه‌دار باشد و پس‌ازاین نیز برنامه‌های بیشتری انجام شود.  

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبازدید مدیرکل موزه هنرهای معاصر از نمایشگاه گرافیک دانشجویی

نظر خود را بنویسید