منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دومین همایش آینده‌­پژوهی، آموزش عالی و توسعه­ پایدار در آذرماه 1402 با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه‌­ها و مراکز علمی- پژوهشی معتبر کشور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاهی سوره- با توکل به قدرت لایزال الهی و تکیه بر توان و به پشتوانه­ همراهی استادان و متخصصان دانشگاهی، دومین همایش آینده­‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه­ پایدار در آذرماه 1402 با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه‌­ها و مراکز علمی- پژوهشی معتبر کشور برگزار می شود. در این دوره نیز، دستیابی به اهداف عالیه­ این برنامه نیازمند تدبیر، اندیشه و بهره‌­­گیری از دانش و تجربیات فرهیختگان و بزرگان علوم تربیتی، علوم انسانی، رسانه، آموزش، پژوهش و فرهنگ و هنر کشور است. بزرگانی که با اصول و برنامه‌­های علمی و همچنین استفاده از باورهای فرهنگی و آموزه­‌های دینی ایران اسلامی ساختاری نظام­‌مند متناسب با نیاز نسل امروز و دغدغه‌­های اجتماعی دنیای معاصر را طراحی و ارائه می­‌کنند.

در همین راستا و به همین دلیل فراخوان برگزاری همایش ملّی و کاربردی " آینده‌­پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار" آغازشده و از تمامی صاحب­‌نظران، اندیشمندان، استادان، مدیران و علاقه‌مندان برای ارائه ‌نظرات راه­گشا، علمی و سازنده متناسب با هدف و در قالب محورهای پیشنهادی همایش دعوت می شود تا با ارائه­ آخرین یافته­‌های پژوهشی و مقالات خود در ارتقاء جایگاه آموزش و بهبود کیفیت نظام­‌های دانشگاهی متناسب با شرایط و نیازهای روز جامعه و ترسیم آینده­ روشن در افق توسعه­ آموزش کشور، برگزارکنندگان این دوره از همایش را همراهی کنند.

دکتر مهران هوشیار، به‌عنوان دبیر کل این همایش و عضو هیأت علمی دانشگاه سوره اعلام کرد که 15 پیش نشست این همایش مصادف با هفته پژوهش در سال 1402 با حمایت معاونت پژوهشی و همراهی سه دانشکده دانشگاه سوره با محورهای تبیین راهکارهایی برای همراهی و حضور دانشگاه و نظام آموزش عالی هنر – معماری – شهرسازی – فرهنگ - ارتباطات و رسانه در چشم­انداز دانشگاه‌­های آینده­ جهان اسلام برگزار خواهد شد که جزئیات برنامه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد. برگزاری همایش و اختتامیه آن در تاریخ 29 آذر 1402  خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مقالات خود از طریق ایمیل زیر اقدام کنند:

ایمیل همایش: fhesd@soore.ac.ir

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت همایش به آدرس زیر مراجعه کنید:

fhesd.soore.ac.ir

دبیرخانه همایش به آدرس تهران-خیابان آزادی- بین خیابان خوش و خیابان آذربایجان- کوچه کامیاران- کوچه اسلامی- پلاک 6- طبقه 4. (دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه سوره) و شماره تماس 66873081 داخلی 30 مستقر است.

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهفراخوان دومین دوره «همایش ملی آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار»

نظر خود را بنویسید