منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

طی جلسه‌ای با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، رئیس دانشکده هنر و مدیران گروه این دانشکده، دکتر احمدعلی سجادی صدر به سمت سرپرست گروه سینمای دانشکده هنر منصوب شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به پیشنهاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و طی حکمی از سوی دکتر ساعی رئیس دانشگاه سوره دکتر احمدعلی سجادی صدر به سمت سرپرست گروه سینمای دانشکده هنر منصوب شد. در این جلسه از زحمات و تلاش‌های دکتر رامتین شهبازی مدیر سابق گروه سینما نیز قدردانی شد.

دکتر احمدعلی سجادی صدر تدریس در دانشگاه، فیلم‌نامه‌نویسی و تدوینگری را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد و از هم‌اکنون سکان مدیریت گروه سینمای دانشکده هنر دانشگاه سوره را در دست خواهد داشت.  

رئیس دانشکده هنر در سخنرانی ابتدای جلسه بر لزوم برنامه‌ریزی برای دانشجویان تأکید کرد و افزود: همگی ما در هر کسوت و جایگاهی که هستیم؛ خواه معلم باشیم یا مدیر گروه یا هر جایگاه دیگر، به‌نوبه خود تلاش کنیم تا جوانانی که در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند به بهترین شکل از زمان و فرصتشان استفاده کنند.

نظری افزود: جوانانی که اکنون در دانشگاه ما تحصیل می‌کنند مسئولیت آینده را بر عهده خواهند داشت؛ پس این وظیفه ما است که دانشجویانی که خانواده‌هایشان آنها را با هزار امید و آرزو برای کسب علم به دانشگاه فرستاده‌اند، تا حد اعلا و با بهترین برنامه‌ریزی راهنمایی و کمک کرده و دین خود را به آنان ادا کنیم.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدکتر سجادی صدر به سمت مدیر گروه سینما منصوب شد

نظر خود را بنویسید