منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دفتر نشریه «رهپویه معماری و شهرسازی» با حضور قائم‌مقام ریاست دانشگاه و برخی دیگر از دست‌اندرکاران دانشگاه سوره، در دانشکده معماری و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی، دفتر نشریه «رهپویه معماری و شهرسازی» دانشگاه سوره به مدیرمسئولی دکتر محمدحسین ساعی، شنبه ۱0 تیرماه ۱۴۰۲، در طبقه دوم دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره با حضور دکتر یوسف خجیر، قائم‌مقام ریاست دانشگاه سوره، دکتر زکیه سادات طباطبایی، معاون پژوهشی دانشگاه سوره، دکتر سید غلامرضا اسلامی، سردبیر نشریه، دکتر نجمه دشتکی رئیس دانشکده معماری و شهرسازی و دکتر پانته‌آ علی پور کوهی، مدیر داخلی نشریه افتتاح شد.

 

نشریه معماری و شهرسازی، فصلنامه‌ای با دسترسی باز (به متن مقالات) است که از سیاست داوری تخصصی دو سو ناشناس در بررسی مقالات استفاده کرده و به مباحث مهم و اساسی حوزه "معماری و شهرسازی" می‌پردازد.

 نشریه رهپویه معماری و شهرسازی، باهدف انتشاریافته‌های پژوهشی و تجربه‌های علمی در زمینه‌های معماری و شهرسازی منتشر می‌شود. برخی از اهداف ویژه این نشریه عبارت‌اند از:

-اطلاع‌رسانی و توسعه پژوهش در معماری و شهرسازی طبق اهداف سازمانی دانشگاه مبتنی بر اصول و ارزش‌های معماری و  شهرسازی ایرانی اسلامی و نگاه توسعه‌گرا به معماری و شهرسازی امروز ایران

-تأثیرگذاری تحقیقات معماری و شهرسازی در امر توسعه آموزش معماری و شهرسازی؛

-داشتن تنوع در تحقیقات و پژوهش معماری و شهرسازی؛

-ایجاد بستر مناسب برای ارتباط علمی و تبادل افکار میان پژوهشگران، استادان دانشگاهی و دانشجویان رشته‌های معماری و شهرسازی.

 

 

نشریه رهپویه معماری و شهرسازی در تلاش است تا در راستای نیل به استراتژی‌های وزارتخانه یعنی روزآمدی، کارآمدی، بومی‌سازی و اسلامی سازی گام بردارد و پس از انتشار یک دوره در راستای کسب رتبه علمی، در حال ارسال برای ارزیابی وزارت علوم است.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدفتر نشریه «رهپویه معماری و شهرسازی» افتتاح شد

نظر خود را بنویسید