منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دکتر امیدعلی مسعودی رئیس دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره به عنوان مدرس سواد رسانه ای در اولین همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضاییه که با حضور سخنگوی قوه قضاییه برگزار شد به آموزش نکات مهم سوادرسانه ای ویژه مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضاییه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از میزان اولین همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضاییه با حضور سخنگوی قوه قضاییه، رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی، روابط عمومی‌های معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه، روابط عمومی‌های دادگستری کل استان‌ها و مدیران مرکز رسانه در مشهد مقدس برگزار شد. در این همایش رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره سواد رسانه ای را به حاضران جلسه تدریس کرد.

گفتنی است، در این مراسم، صادقی رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی، هاشمی معاون دادستان کل کشور و همچنین تعدادی از مدیران روابط‌عمومی دادگستری استان‌ها به طرح مسائل و مشکلات موجود در حوزه اطلاع‌رسانی پرداخته و در این رابطه دغدغه‌های خود را بیان کردند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه ارتقای سطح رسانه‌ای دادگستری‌ها و سازمان‌های تابع دستگاه قضا و برگزاری کارگاه آموزشی ارتباط با رسانه‌ها اولین برنامه آموزش رسانه‌ای این همایش بود که مطالب و مسائل آموزشی در حوزه رسانه در راستای افزایش دانش رسانه‌ای در قوه قضاییه توسط دکتر امیدعلی مسعودی، رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه سوره برای حاضران در همایش تبیین شد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهتدریس سواد رسانه‌ای از ملزومات روابط‌عمومی‌ها است/ استاد دانشکده فرهنگ و ارتباطات درکارگاه‌های آموزشی دادگستری‌ها

نظر خود را بنویسید