منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

انیمیشن کوتاه «حفره بعدی» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه احمدی دانشجوی رشته کارشناسی ارشد انیمیشن دانشگاه سوره، دیپلم افتخار بهترین انیمیشن جشنواره نهال را کسب کرد .

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره فاطمه احمدی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته انیمیشن دانشگاه سوره در نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال دیپلم افتخار بهترین انیمیشن جشنواره نهال را دریافت کرد.

این جشنواره به دبیری منیره امانی که از 10 تا 15 تیر در محل دانشکده کاربردی دانشگاه هنر تهران در تالار فارابی برگزار شد. پس از نمایش آثار کوتاه ملی و بین‌المللی پنج‌شنبه 15 تیر 1402 با معرفی نامزدهای این دوره از جشنواره به کار خود پایان داد. در روز جمعه 16 تیرماه 1402، مراسم اختتامیه این جشنواره از ساعت 16 تا 18 در سینما فرهنگ برگزار شد  که در بخش بهترین انیمیشن دیپلم افتخار به این انیمیشن به فاطمه احمدی برای انیمیشن حفره بعدی تعلق گرفت.

انیمیشن حفره بعدی ساخته فاطمه احمدی دانشجوی موفق سوره تاکنون موفق به کسب عناوینی چون بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره فیلم کوتاه «پاک‌کن» و همچنین رتبه دوم بهترین فیلم کوتاه جشنواره استانی «جبین» نیز شده است.

«حفره بعدی» قصه مردی است که به‌واسطه شغلش به حفره‌ها حساس است، روزی حفره‌ای در زندگی‌اش ایجاد می‌شود که هیچ‌چیز نمی‌تواند آن را پر کند.

گفتنی است این انیمیشن از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران است .

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدیپلم افتخار جشنواره نهال در دستان دانشجوی رشته انیمیشن دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید