منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

فراخوان ثبت‌نام و ارائه طرح در بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی و سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره ثبت‌نام و ارائه طرح در بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی آغاز شد.

علاقه‌مندان به شركت در جشنواره‌های خوارزمي برای ثبت‌نام در بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی تا پایان مردادماه 1402 و ثبت‌نام در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی تا پايان شهريورماه سال جاري فرصت دارند.

طرح‌هاي قابل‌پذیرش مي‌بايست در گروه‌های تخصصي شامل بحران آب و كشاورزي و منابع طبيعي، امنیت غذایی، برق و كامپيوتر، زیست‌فناوری، علوم پایه پزشکی،  عمران، فناوری­های شیمیایی، علوم پایه، صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری، فناوری نانو، مكانيك، مواد، متالورژی و انرژی­های نو، مکاترونیک، نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، معماری و شهرسازی، هنر، هوافضا و هوش محاسباتی و طرح برگزیده موفق در تولید ملی در پنج محور موردپذیرش شامل پژوهش‌هاي بنيادي، پژوهش‌هاي كاربردي، طرح‌هاي توسعه‌اي، نوآوری و فناوری و ابتكار به جشنواره‌های خوارزمي ارائه شود.

 متقاضیان مي‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره‌های خوارزمي به نشاني www.khwarizmi.ir  با مراجعه به قسمت سامانه‌ جامع جشنواره‌های خوارزمي نسبت به ثبت‌نام/ ورود به پنجره واحد و ارائه طرح اقدام کنند.

ضروري است قبل از شروع فرآيند ثبت‌نام و ارائه طرح، راهنماي مربوط به ثبت‌نام را مطالعه کنید.

دانلود پوستر جشنواره جوان خوارزمی

دانلود راهنمای بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی

 

 

 

دانلود پوستر جشنواره بین‌المللی خوارزمی

دانلود راهنمای سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی

 

 

 

 

 

.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهفراخوان ثبت‌نام جشنواره بین‌المللی خوارزمی و جشنواره جوان جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی

نظر خود را بنویسید