منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

اصغر نعمتی روزنامه‌نگار، مدیرمسئول روزنامه «تجارت» و استاد مدعو دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره دار فانی را وداع گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از خبرگزاری ایرنا، روزنامه تجارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با نهایت تاسف و تاثر و قلبی آکنده از حزن به اطلاع خانواده بزرگ مطبوعات و رسانه می رساند دکتر اصغر نعمتی مدیرعامل موسسه افق رسانه پویا و مدیرمسئول روزنامه تجارت و سایت تجارت آنلاین پس از عمری تلاش و کوشش در راستای اعتلای فرهنگ ایران زمین به دیدار حق شتافت.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ در پیامی درگذشت نعمتی را تسلیت گفت.

در پیام فرشاد مهدی پور آمده است: خبر درگذشت زنده‌یاد «اصغر نعمتی» مدیرمسئول روزنامه «تجارت» موجب تالم فراوان شد. اینجانب درگذشت این روزنامه‌نگار و مدیر با سابقه و دغدغه‌مند رسانه‌ای را به خانواده محترم او و اصحاب ارجمند رسانه به‌ویژه همکاران ایشان در روزنامه «تجارت» و مجموعه «افق رسانه پویا» تسلیت گفته؛ از درگاه خداوند متعال برای او رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

همچنین ایمان شمسایی ـ مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ـ با اعلام خبر درگذشت مدیر مسئول روزنامه تجارت، چنین نوشت: متاسفانه و ناباورانه شب گذشته دکتر اصغر نعمتی مدیر مسئول روزنامه تجارت و از افراد خوش اخلاق و پرکار رسانه به دیار حق شتافت.

مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در پی درگذشت اصغر نعمتی به خانواده و جامعه مطبوعاتی کشور تسلیت گفت.

دانشگاه سوره نیز درگذشت نابهنگام این چهره فرهیخته و نام آشنای مطبوعات کشور را به خانواده، بازماندگان، همکاران و اهالی رسانه تسلیت گفته و برای ایشان رحمت و مغفرت الهی را مسئلت دارد.

گفتنی اینکه، مراسم خاکسپاری آن مرحوم، فردا «دوشنبه» 30 مرداد 1402، ساعت 10 صبح در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. همچنین مراسم ترحیم روز چهارشنبه اول شهریور از ساعت 15 تا 16:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهمدیرمسئول روزنامه تجارت درگذشت

نظر خود را بنویسید