منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

معاون اداری و مالی دانشگاه سوره طی پیامی روز کارمند را به همه کارکنان دولت به ویژه همکاران دانشگاه سوره تبریک

گفت.

 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، سید ایرج زارع معاون اداری و مالی دانشگاه سوره روز کارمند را به کارکنان دولت و دانشگاه سوره تبریک گفت.

چهارم شهریورماه، به‌ عنوان روز کارمند، هر ساله یادآور تلاش مجّدانه و خالصانه کارکنان خدوم و شریف کشور است. نامگذاری این روز به ‌عنوان یکی از روزهای هفته دولت جمهوری اسلامی ایران،‌ نشان از جایگاه و اهمیت بالای خدمات این قشر عظیم و شریف در پیشبرد اهداف و اعتلای میهن عزیز دارد.

 

به طور حتم بار سنگین پشتیبانی نیروهای تخصصی دانشگاه بر عهده کارمندان زحمتکش قرار دارد و هیچ تلاشی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در ارباب‌رجوع بدون همت این عزیزان موفق نخواهد بود.از این رو، ضمن درود به روح مطهر شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، سزاوار است این ایام را به همه ی کارکنان پرتلاش دولت بخصوص همکاران گرانقدر و خدوم خود در دانشگاه سوره تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه آنان آرزوی سربلندی و توفیق نمایم.

 

 امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان عزیز دانشگاه در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باری‌تعالی موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم."

 

 

سید ایرج زارع

معاون اداری مالی

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهپیام تبریک معاون اداری مالی دانشگاه سوره به‌مناسبت روز کارمند

نظر خود را بنویسید