منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

بیست و یکمین کرسی ترویجی با عنوان «تبیین اخلاق زیست‌محیطی شهروندان در تعالی محیط‌زیست: ارائه مدل مفهومی» برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی بیست و یکمین کرسی ترویجی با عنوان «تبیین اخلاق زیست‌محیطی شهروندان در تعالی محیط‌زیست: ارائه مدل مفهومی» برگزار می‌شود.

این کرسی ترویجی به همت دانشکده معماری و شهرسازی و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و همکاری دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده و روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه 1402 از ساعت 9:00 تا 10:30، به صورت حضوری و مجازی در سالن کنفرانس طبقه سوم دانشگاه سوره اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است حضور برای استادان و دانشجویان رایگان و آزاد است. همچنین به افراد شرکت‌کننده در جلسات کرسی‌های ترویجی گواهی حضور نیز اعطا می‌شود.

 در این نشست دکتر نجمه دشتکی، استادیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره به‌عنوان ارائه‌دهنده؛ دکتر لیلا مقیمی، مدیر گروه معماری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره به‌عنوان دبیر جلسه و دکتر فرح حبیب، استاد دانشکده عمران، معماری و هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات به‌عنوان ناقد حضور خواهند داشت.  

 هدف از برگزاری «کرسی‌های ترویجی»، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای توسعه و ترویج فرهنگ تولید علم، نوآوری، نظریه‌پردازی، نقد و نظر در حوزه علوم انسانی، هنر و معماری، بسط و گسترش فرهنگ آزاداندیشی، نقد و مناظرات علمی، ایجاد امکان ارائه نظریات، نقدها و مناظره‌ها (برای آن دسته از صاحبان اندیشه که اندیشه‌هایشان مستلزم تکمیل، توسعه یا بازآفرینی است)، گسترش فضای عقلانیت و نهادینه‌سازی فرهنگ تضارب آراء، است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سوره«تبیین اخلاق زیست‌محیطی شهروندان» در کرسی ترویجی دانشگاه سوره بررسی می‌شود

نظر خود را بنویسید