منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشگاه سوره با مرکز پژوهش‌های مجلس در برگزاری رویداد «الزامات و سازوکارهای تحقق مرجعیت رسانه‌ای در ایران» مشارکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی، دفتر مطالعات فرهنگ و آموزش مرکز پژوهش‌های مجلس در نظر دارد تا به‌منظور تدقیق چارچوب مفهومی و سیاستی مسئله مرجعیت رسانه‌ای و همچنین مشارکت نخبگان و ذی‌نفعان در تدوین بسته‌های سیاستی، رویدادی با عنوان «الزامات و سازوکارهای تحقق مرجعیت رسانه‌ای در ایران» برگزار کند. دکتر امید علی مسعودی، دانشیار دانشکده فرهنگ و ارتباطات به‌عنوان نماینده دانشگاه سوره در کنار نمایندگان دانشگاه‌هایی همچون تهران، علامه طباطبایی، صداوسیما و ... در این نشست حضور داشت.

 بدین منظور اولین نشست سیاست‌گذاری آن در تاریخ 6 شهریورماه 1402 در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در این راستا، دانشگاه سوره به‌عنوان حامی و ذی‌نفع این رویداد مشارکت می‌کند.

در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری رویداد «الزامات و سازوکارهای تحقق مرجعیت رسانه‌ای در ایران»، وضعیت حال و آینده نظام ارتباطی و رسانه‌ای کشور، موردبررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین ابعاد مسئله مرجعیت رسانه بررسی شد و اعضای محترم این شورا ابعاد محتوایی و شکلی رویداد را موردبررسی قراردادند.

لزوم تمرکز بر چیستی و ویژگی‌ها، علل بروز، زمینه‌های شکل‌گیری، اهمیت و گستردگی، پیامدها و ادبیات مطالعاتی و پژوهشی مسئله کاهش مرجعیت رسانه در رویداد اول، برگزاری پنل‌های خبرگان پیرامون موضوع، همکاری با پژوهشگاه‌ها به‌منظور گردآوری پژوهش‌های انجام‌شده، امکان دریافت مقالات علمی- پژوهشی و استمرار در برگزاری رویدادهای دیگر ازجمله موضوعاتی بود که در این جلسه موردبحث قرار گرفت.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهمرجعیت رسانه‌ای در ایران با همکاری دانشگاه سوره و مرکز پژوهش‌های مجلس

نظر خود را بنویسید