منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نشریه رهپویه فرهنگ و ارتباطات با عنوان مطالعات راهبردی ارتباطات مجوز علمی از وزارت علوم گرفت.

به‌گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره دکتر یوسف خجیر قائم مقام دانشگاه سوره با اعلام دریافت مجوز علمی فصلنامه علمی پژوهشی رهپویه فرهنگ و ارتباطات دانشکده ارتباطات اظهار داشت: این نشریه اکنون با عنوان «مطالعات راهبردی ارتباطات» پس از گذراندن مراحل فنی و علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به اخذ مجوز علمی از این وزارتخانه شد.

وی افزود: این نشریه که متعلق به دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره است در سال ۱۴۰۰ با عنوان رهپویه فرهنگ و ارتباطات مجوز فعالیت علمی خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکرد تخصصی در حوزه ارتباطات و رسانه اخذ کرد.

خجیر با بیان اینکه تاکنون 7 شماره از این نشریه به چاپ رسیده است گفت: اولین شماره نشریه مطالعات راهبردی ارتباطات که عنوان آن رهپویه فرهنگ و ارتباطات بود، در فصل پاییز 1400 با تعداد هشت مقاله به مرحله چاپ رسید.

قائم مقام دانشگاه سوره درپایان ضمن تبریک به اعضای تحریریه و تمامی دست اندرکاران تهیه این نشریه افزود: سردبیر این نشریه دکتر باقر ساروخانی، عضو هیات علمی بازنشسته گروه ارتباطات دانشگاه سوره و اعضای تحریریه آن از استادان برتر حوزه علوم ارتباطات و علوم اجتماعی سراسر کشور هستند.

روابط‌عمومی دانشگاه سوره این موفقیت را به تمامی دست‌اندرکاران نشریه مطالعات راهبردی ارتباطات و اهالی دانشگاه سوره تبریک می‌گوید.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهفصلنامه مطالعات راهبردی ارتباطات مجوز علمی گرفت

نظر خود را بنویسید