منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

روابط عمومی دانشگاه سوره- اطلاعيه شماره 1: نحوه پذيرش و مراجعه معرفي­ شدگان چند برابر ظرفيت رشته‌های شرايط خاص دانشگاه سوره در آزمون سراسري سال ١٤٠2 (کارشناسی پیوسته)

ضمن تبريك به تمامي معرفي ­شدگان چند برابر ظرفيت رشته‌های شرايط خاص دانشگاه سوره در آزمون سراسري ١٤٠2 به اطلاع مي‌رساند معرفي­ شدگان كد رشته محل­ هاي مندرج در جدول بند الف نسبت به ثبت‌­نام اينترنتي و شركت در جلسه مصـاحبه حضـوري (پس از بررسي پرونده الكترونيكي و در صورت تائید) بر اساس بند ب تا خ اقدام کنند:

الف – جدول كد رشته محل­ هاي دانشگاه سوره:

ب – تاريخ‌­هاي مهم:

١) ثبت‌نام اينترنتي در سامانه گلستان دانشگاه سوره به آدرس :  https://golestan.soore.ac.ir– از روز شنبه مورخ 18 شهريورماه تا پايان روز دو­شنبه مورخ 20 شهريورماه  1402

٢) اعلام نتايج بررسي اوليه پرونده الكترونيكي و جدول زمان‌بندی شركت در مصاحبه حضوري، چهارشنبه 22 شهریورماه از طریق سايت دانشگاه سوره

 

ج- نحوه ثبت­‌نام اينترنتي، مصاحبه حضوري و ارسال مدارك لازم

داوطلبان معرفی‌شده در هر يك از كد رشته محل­‌هاي جدول بند الف (بر اساس اعلام رسمي سازمان سنجش آموزش كشور در سايت سنجش)، در مرحله اول طبق توضيحات زير نسبت به ثبت‌نام اينترنتي اقدام کرده و پس از بررسي پرونده الكترونيكي و در صورت تائيد، لازم است در مرحله دوم طبق جدول زمان‌بندی اعلامي جهت انجام مصاحبه به‌صورت حضوري شركت کنند.

 

مرحله اول: ثبت­‌نام اينترنتي در سامانه گلستان دانشگاه سوره

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفيت واجد شرايط، لازم است از شنبه 18 شهریورماه تا پايان دوشنبه مورخ ٢0 شهریورماه سال ١٤٠2 نسـبت بـه ثبـت­‌نـام اينترنتي از طريق سامانه گلستان اين دانشگاه به نشاني https://golestan.soore.ac.ir اقدام کرده ( راهنمای تصویری مراحل ثبت‌نام اینترنتی فایل PDF ) در صفحه ورود سامانه گلستان دانشگاه قابل‌مشاهده و دانلود است) و مـدارك موردنیاز به شرح زير را با فرمت مناسب تهيه و در سامانه مذكور در محل­‌هاي مناسب بارگذاري نمايند. شايان ذكر است اين مهلت تمديد نخواهد شد و ضروري است داوطلبان محترم واجد شرايط در زمان مقرر نسبت به ثبت­‌نام و بارگذاري كليه مدارك الزامي خود در اين سامانه اقدام کنند. همچنين يادآور مي­‌شود به مدارك ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد.

تذکر: یادآور می­‌شود داوطلبانی که تا تاریخ 31/06/1402 موفق به اخذ آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم یا پیش‌دانشگاهی و ...) نشوند موردبررسی قرار نخواهد گرفت.

 

مدارك موردنیاز براي بارگذاري در سيستم گلستان

١) مداركي كه لازم است داوطلبان واجد شرايط اسكن و در مرحله ثبت‌­نام الكترونيكي بارگذاري کنند. (اندازه هر فايل حداكثر ٣٠٠ كيلوبايت و با فرمت­‌های مشخص‌شده و كيفيت بسیار خوب).

عكس رنگي ٣ × ٤ تمام‌رخ و جديد (با اندازه حداقل ٢٠٠ پيكسل عرض و ٣٠٠ پيكسل ارتفاع)

تصوير روي كارت ملي

تصوير صفحه اول شناسنامه

تصویر صفحه توضیحات شناسنامه

تصوير فرم تکمیل‌شده (دست­‌نويس و امضاءشده) تعهدنامه داوطلب (شیوه دانلود این فايل از طریق سامانه گلستان بوده و در فایل راهنمای تصویری توضیح داده‌شده است)

٢) مداركي كه لازم است در مرحله ثبت­‌نام الكترونيكي به فرمت pdf با حجم حداكثر ٥٠٠ كيلوبايت بارگذاري شود.

كارنامه نتايج اوليه آزمون سراسري سال 1402

كارنامه انتخاب رشته داوطلب (اولويت­‌هاي انتخاب كد رشته محل­‌هاي تحصيلي)

فايل تکمیل‌شده (تایپ‌شده) فرم مشخصات بررسي صلاحيت عمومي (شیوه دانلود این فايل از طریق سامانه گلستان بوده و در فایل راهنمای تصویری توضیح داده‌شده است)

فایل نتیجه آزمون شخصیت‌­شناسی داوطلب (داوطلب باید با مراجعه به سایت: https://cattell.ir تست خود را انجام دهند)

بارگذاري فايل ويدئوي معرفي داوطلب (این فایل باید با فرمت Zip و در کمتر از دو دقیقه باشد. لازم است در این فایل ویدیویی پس از معرفی کوتاه خود، تصویری از آینده حرف‌ه­ای که برای خود متصور هستید را بیان کنید.)

 

مرحله دوم: مراجعه به محل برگزاری مصاحبه

پس از بررسي پرونده الكترونيكي، داوطلباني كه مجاز به شركت در جلسه مصاحبه شوند، مي­‌بايست برابر برنامه زمان‌بندی كه چهارشنبه 22 شهریورماه از طريق سايت دانشگاه به آدرس: https://soore.ac.ir  اطلاع­‌رساني مي‌­شود در جلسه مصاحبه حضوري شركت کنند. شايان ذكر است دانشگاه مسئوليتي براي اطلاع‌­رساني از طريق ديگر ندارد و داوطلبان ملزم هستند از زمان ثبت­‌نام تا اعلام جدول زمان‌بندی، اخبار مربوط را از سايت دانشگاه دريافت کنند.

همچنين انجام مصاحبه حضوري در مکان­‌های معرفی‌شده در سایت، منوط به ارائه كامل مدارك ذيل و مراجعه در زمان مقرر است. در غير این صورت به‌منزله انصراف تلقي شده و به مراجعات بعدي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

تذکر1: جهت آرامش برگزاری مصاحبه شما عزیزان، از پذیرش همراهان در محل مصاحبه معذوریم. 

تذکر2: محل مصاحبه متقاضیان شهرستانی (غیر از استان تهران) در مراکز استان خودشان صورت می­‌گیرد.

 

مدارك موردنیاز براي شركت در مصاحبه حضوري:

١) همراه داشتن كارت ملي

2) همراه داشتن فرم تکمیل‌شده (به‌صورت پرینت شده) مشخصات بررسي صلاحيت عمومي كه به امضاء داوطلب رسيده است.

3) پرينت گواهي ثبت­‌نام اينترنتي در سيستم گلستان (جهت مصاحبه حضوري، اين گواهي مجوز ورود به محل مصاحبه است).

تذكر: داوطلبان می­‌توانند آثار و يا نمونه كارهاي تولیدشده از قبيل فيلم، عكس، نقاشي، شعر، صنایع‌دستی، فیلم‌نامه، نمايشنامه و آثار پژوهشي و بیوگرافی را به همراه داشته باشند.

 

خ - نكات مهم:

1- پذيرش قطعي منوط به تائید نهايي سازمان سنجش آموزش كشور است.

2- به مدارك ناقص و درخواست داوطلباني كه واجد كليه شرايط الزامـي نباشـند ترتيـب اثـر داده نخواهـد شـد. لذا مجدداً توصيه مي‌­شود داوطلبان قبل از ثبت­‌نام مفاد اطلاعيه را به‌دقت مطالعـه و در صورت اطمينان از احراز كليه شرايط الزامي، ثبت­‌نام نمايند.

3- شرايط پذيرش و نحوه ارائه درخواست و ثبت­‌نام از وضوح كافي برخوردار است؛ لـذا خواهشـمند اسـت از مراجعـه حضوري و يا تماس تلفني به‌منظور پرسش مجدد موارد خودداري فرماييد. در صـورت ضـرورت صـرفاً شـماره تلفـن  :

66858017 یا 66858083 داخلی 1 (اداره پذیرش و ثبت‌نام) در روزهاي اداري و غير از تعطيلات رسمي پاسخگوي داوطلبان خواهد بود و خارج از ساعات و روزهاي اعلام‌شده امكان پاسخگويي به داوطلبان وجود نخواهد داشت.

4- چنانچه در هر مرحله از ثبت‌نام، بررسي و اشتغال به تحصـيل مشـخص شـود كـه داوطلـب واجـد شـرايط الزامـي پذيرش از طريق اين اطلاعيه نبوده يا مغايرتي بين مدارك و مستندات ارائه‌شده داوطلب با اصل مدارك صادره از مراجع ذی‌ربط وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت‌نام و ادامه تحصيل وي جلوگيري مي‌­شـود و مطـابق مقـررات بـا وي رفتـار خواهد شد.

5- حضور داوطلباني كه مجاز به شركت در مصاحبه حضوري مي­‌شوند در ساعت و روز تعیین‌شده (كه متعاقباً از طريق همين سايت اعلام خواهد شد) براي مصاحبه الزامي و اين زمان غیرقابل تغيير است و عدم حضور (بدون دليل موجهي كه موردپذیرش دانشگاه باشد) به‌منزله غيبت و انصراف تلقي می‌شود.

6- در هیچ‌یک از مراحل پذيرش و مصاحبه امكان تجدیدنظر وجود ندارد.

 

                                                                                                                                   موفق باشید

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنحوه پذیرش رشته‌هاي شرايط خاص کارشناسی 1402

نظر خود را بنویسید