منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

روابط‌عمومی دانشگاه سوره- پذیرش مقطع کارشناسی 1402 از روز شنبه 18 شهریور آغاز شد و به دنبال آن داوطلبان در تلاش هستند تا در فرصت مربوطه نخستین قدم‌ها را برای ورود به دانشگاه سوره، دانشگاه موردعلاقه خود بردارند. برخی از داوطلبان اما با پرسش‌هایی روبه‌رو هستند و سعی دارند تا در کمترین زمان به پاسخ آن برسند. ازاین‌رو به سراغ دکتر یوسف خجیر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و قائم‌مقام دانشگاه سوره رفتیم و سؤالات رایج داوطلبان مقطع کارشناسی سال 1402 را از او پرسیدیم.

دکتر خجیر در ابتدا با اعلام اینکه بازه پذیرش داوطلبان کارشناسی 1402 از روز شنبه 18 شهریور تا ساعت 16 روز دوشنبه 20 شهریور است یادآوری کرد: داوطلبان می‌بایست مطابق اطلاعیه‌های راهنما (راهنمای تصویری)، فایل‌های صلاحیت علمی و عمومی و تست شخصیت را دانلود و تکمیل کرده و سپس بارگذاری کنند. لازم به ذکر است تایپ‌شده یا دست‌نویس بودن فرم‌ها تفاوتی ندارد و مهم این است که فرم‌ها کاملاً خوانا باشند.

مصاحبه‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره افزود: اعلام زمان و مکان مصاحبه در روز چهارشنبه 22 شهریورماه از طریق وب‌سایت دانشگاه سوره انجام می‌شود. همچنین انجام این مصاحبه‌ها نیز بعد از تعطیلات هفته جاری، از روز یکشنبه 26 تا چهارشنبه 29 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

محل انجام مصاحبه دانشگاه سوره کجاست؟

قائم‌مقام دانشگاه سوره در پاسخ به این پرسش که محل انجام مصاحبه‌های دانشگاه سوره کجا است گفت: در استان تهران این مصاحبه‌ها در محل حوزه هنری تهران انجام می‌شود. به‌منظور سهولت بیشتر برای داوطلبان، مصاحبه دانشگاه سوره در سایر استان‌ها نیز در مراکز استان‌ها صورت می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال در استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه برگزار می‌شود. خجیر همچنین یادآوری کرد آدرس محل مصاحبه نیز روز چهارشنبه از طریق وب‌سایت دانشگاه سوره اعلام خواهد شد.

در مصاحبه دانشگاه سوره چه سؤالاتی پرسیده می‌شود؟

پرسش پرتکرار دیگر درباره محتوای سؤالات روز مصاحبه است. دکتر خجیر در پاسخ به اینکه روز مصاحبه چه نوع سؤالاتی پرسیده می‌شود گفت: بهتر است داوطلبان از اطلاعات مرتبط با رشته موردنظر خود مطلع باشند و درباره آن مطالعه کنند. وی افزود: این سؤالات مشابه سؤالاتی که در صفحه ثبت‌نام، دانلود و تکمیل کرده‌اند خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره همچنین درباره ویدیویی که داوطلبان می‌بایست از خود ضبط کنند بیان کرد: این ویدیو نیز می‌تواند معرفی کوتاهی از خود، رشته تحصیلی، آینده شغلی او باشد و در حد یک تا دو دقیقه کافی است.

نتایج قبولی دانشگاه سوره چه زمانی اعلام می‌شود؟

قائم‌مقام دانشگاه سوره در پاسخ به اینکه نتایج قبولی در دانشگاه سوره چه زمانی اعلام می‌شود گفت: داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که نتایج نهایی را سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می‌کند و دانشگاه سوره در این زمینه نقشی ندارد جز اینکه نتایج مصاحبه را به سازمان سنجش اعلام می‌کند.

 وی در پایان برای یکایک داوطلبان ورودی 1402 دانشگاه سوره آرزوی موفقیت و سربلندی کرد. 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهپرسش‌های رایج درباره پذیرش چندبرابر ظرفیت کارشناسی 1402 دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید