منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

بیست و پنجمین کرسی ترویجی با عنوان «خوانش جوانان از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» دوشنبه 27 شهریورماه 1402 ساعت 13:00 تا 15:00، به شکل حضوری و مجازی در سالن کنفرانس دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی بیست و پنجمین کرسی ترویجی با عنوان « خوانش جوانان از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، به همت دانشکده فرهنگ و ارتباطات و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و با همکاری دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

کرسی ترویجی «خوانش جوانان از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» روز دوشنبه 27 شهریورماه 1402 ساعت 13:00 تا 15:00، به شکل حضوری و مجازی در سالن کنفرانس طبقه سوم دانشگاه سوره اجرا می‌شود و حضور برای استادان و دانشجویان رایگان و آزاد است. همچنین به افراد شرکت‌کننده در جلسات کرسی‌های ترویجی گواهی حضور نیز اعطا می‌شود.  

 در این نشست دکتر یوسف خجیر استادیار دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره به‌عنوان ارائه‌دهنده، دکتر جعفر حسین‌پور دانشیار علوم ارتباطات دانشگاه علوم انتظامی امین و دانشگاه سوره به‌عنوان دبیر جلسه و دکتر محمدمهدی جهان‌پرور پژوهشگر اندیشکده حکمرانی، به‌عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

 هدف از برگزاری «کرسی‌های ترویجی»، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای توسعه و ترویج فرهنگ تولید علم، نوآوری، نظریه‌پردازی، نقد و نظر در حوزه علوم انسانی، هنر و معماری، بسط و گسترش فرهنگ آزاداندیشی، نقد و مناظرات علمی، ایجاد امکان ارائه نظریات، نقدها و مناظره‌ها (برای آن دسته از صاحبان اندیشه که اندیشه‌هایشان مستلزم تکمیل، توسعه یا بازآفرینی است)، گسترش فضای عقلانیت و نهادینه‌سازی فرهنگ تضارب آراء است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهکرسی ترویجی دانشکده ارتباطات برگزار می شود: «خوانش جوانان از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»

نظر خود را بنویسید