منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در اطلاعیه‌ای (اطلاعیه شماره«2») جزئیات مصاحبه حضوری کارشناسی ناپیوسته دانشگاه سوره را اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره اطلاعیه شماره «2» معاونت تحصیلات تکمیلی شامل زمان‌بندی مصاحبه حضوری و مدارک موردنیاز برای پذیرش چند برابر ظرفیت دانشگاه سوره در مقطع کارشناسی ناپیوسته است.

طبق این اطلاعیه داوطلبانی که مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه حضوری (صلاحیت عمومی و علمی) شده‌اند با در دست داشتن مدارک لازم و مطابق با جدول زمان­‌بندی به دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره به آدرس: تهران، خیابان نجات ­اللهی، خیابان فلاح­ پور مراجعه کنند.

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به‌عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه سوره (کارشناسی ناپیوسته) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ درج‌شده و در زمان مقرر نسبت (دوشنبه 27 شهریور) به ثبت‌نام اینترنتی و بارگذاری مدارک لازم در سامانه‌ گلستان این دانشگاه اقدام کرده‌اند، می‌بایست بر اساس فایل جدول زمان‌بندی زیر به دانشکده معماری و شهرسازی به آدرس: تهران، خیابان نجات­ اللهی، خیابان فلاح ­پور مراجعه کنند.

 دانلود جدول زمانبندی

 

مدارک موردنیاز برای ارائه در جلسه مصاحبه عمومی

- همراه داشتن کارت ملی

- فرم تکمیل‌شده (به‌صورت پرینت شده) مشخصات بررسی صلاحیت عمومی که به امضاء داوطلب رسیده است.
- پرینت گواهی ثبت‌نام اینترنتی در سیستم گلستان (جهت مصاحبه حضوری، این گواهی مجوز ورود به دانشگاه است.)


تذکرات مهم

1) پرینت گواهی ثبت‌نام اینترنتی در سامانه‌ گلستان، مجوز ورود به محل مصاحبه است.

2) عدم مراجعه داوطلبان طبق جدول زمان‌بندی اعلام‌شده به‌منزله انصراف تلقی شده و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت و هیچ اعتراضی وارد نخواهد بود.

3)  با توجه به اینکه زمان‌بندی اعلام‌شده تقریبی است، تا حدود دو الی سه ساعت بعد از زمان اعلام‌شده را جهت مصاحبه خود، برنامه‌ریزی کنید.

4) داوطلب حداقل پانزده دقیقه قبل از ساعت تعیین‌شده در جدول زمان‌بندی، برای انجام امور پذیرش حضورداشته باشد.

5) جهت آرامش برگزاری مصاحبه شما عزیزان، از پذیرش همراهان در محل مصاحبه معذوریم.

 6) نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد و در هیچ‌یک از مراحل پذیرش و مصاحبه امکان تجدیدنظر وجود ندارد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهجزئیات مصاحبه حضوری کارشناسی ناپیوسته 1402

نظر خود را بنویسید