منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دوره جدید معماری خوانی در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره با تلاش دانشجویان این دانشکده و همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی، به مناسبت آغاز نیمسال تحصیلی دوم 1402 و استقبال دانشجویان، دوره دوم جلسات کتاب‌خوانی تخصصی معماری با عنوان "معماری خوانی پادکست رادیو نمانا" برگزار می‌شود.

این جلسات باهدف معرفی کتاب، بررسی و هم‌اندیشی با حضور استادان صاحب‌نظر، مشارکت علمی دانشجویان و امکان نقد، رشد سرانه مطالعه تخصصی و استفاده بیشتر از منابع ارزشمند موجود، روزهای چهارشنبه در تاریخ‌های پنجم، دوازدهم، نوزدهم و بیست و ششم مهرماه 1402 از ساعت 10 تا 12 در کتابخانه دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

در دوره دوم معماری‌خوانی، به معرفی و بررسی کتاب خیال مجسم با سرفصل‌های: خیال در فرهنگ معاصر، زبان اندیشه و خیال، وجوه متعدد خیال، کالبدشناسی خیال شاعرانه و خیال معمارانه به قلم معمار نظریه‌پرداز یوهانی پالاسما و ترجمه علی اکبری پرداخته می‌شود.

معمولاً معماری به‌عنوان رشته‌ای پنداشته و تحلیل می‌شود که فضا و هندسه را بیان می‌کند اما تأثیر ذهنی معماری به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای از کیفیت خیالی نشئت می‌گیرد. واقعیت‌های مادی با حوزه‌های ذهنی و تخیلی ما ترکیب می‌شوند. بنابراین هدف از مطالعه این کتاب رسیدن به درک درست از تخیل و استفاده از آن است.

علاقه‌مندان با اسکن بارکد موجود در پوستر و یا با استفاده از لینک زیر می‌توانند در جلسات مجازی شرکت کنند.

http://panel.soore.ac.ir/join/5ti47

شرکت در خوانش حضوری به دلیل ظرفیت محدود مستلزم ثبت‌نام است .

جهت اطلاع از نحوه برگزاری و ثبت‌نام به شماره تلفن زیر پیام دهید:

09981107410

ورود به جلسات مجازی برای عموم دانشجویان و دغدغه مندان رشته معماری و شهرسازی بلامانع است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبرنامه دوره دوم معماری‌خوانی در مهرماه اعلام شد

نظر خود را بنویسید