منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

روابط‌عمومی دانشگاه سوره- دوره جعبه‌ابزار «مهارت‌های تدریس ویژه استادان هیأت علمی» باهدف آشنایی و توانمندسازی استادان با مفاهیم نوین در یادگیری عمیق، فنون تدریس، ارتباط مؤثر و مدیریت کارآمد و موفق کلاس در دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

دانشگاه سوره با همکاری مجموعه رسانیوم، دوره جعبه‌ابزار «مهارت‌های تدریس ویژه استادان هیأت علمی» باهدف آشنایی و توانمندسازی استادان با مفاهیم نوین در یادگیری عمیق، فنون تدریس، ارتباط مؤثر و مدیریت کارآمد و موفق کلاس در ششم مهرماه از ساعت 9 تا 18 به‌صورت حضوری در دانشگاه سوره برگزار می‌کند.

از آنجا که توسعه فناوری و دانش‌هایی نظیر علوم شناختی، گیمیفیکیشن و... موجب تحول اساسی در آموزش شده است، آموزش دیگر یک موضوع ساده و پیش‌پاافتاده محسوب نمی‌شود. در چهارچوب دانش‌های نوین امروزه حتی برقراری ارتباط ساده با دانشجو نیز موضوعی حرفه‌ای خواهد بود که به مهارت‌های خاص خود نیازمند است. آشنایی با فنون نوین تدریس، یادگیری عمیق، بازی‌وار‌سازی در آموزش، مهارت‌های ارتباط مؤثر با دانشجو و بهره‌مندی از فضاهای آموزشی تلفیقی یکی از ضرورت‌های آموزش و تدریس در فضای دانشگاهی حاضر است.  

به همین منظور، دوره یک‌روزه «مهارت‌های تدریس ویژه استادان هیأت علمی» در قالب سه کلاس با عناوین «کارکردهای علوم‌شناختی در مدل‌های نوین یادگیری و یادگیری عمیق» با تدریس دکتر محمدحسین شریفیان؛ «کارکردهای بازی‌وارسازی تدریس» با تدریس مهندس محمد بنایی»؛ «بهره‌گیری از امکانات فضای مجازی در یادگیری تلفیقی» با تدریس دکتر محمدهادی یزدی‌زاده آموزش داده می‌شود.

با توجه به حضوری بودن برگزاری این دوره و ضرورت کسب اطلاع از تعداد استادان شرکت‌‌کننده، خواهشمند است افراد متقاضی تا تاریخ سه‌شنبه 4 مهرماه 1402، حضور خود را به واحد معاونت پژوهشی اعلام کنند.

پیشاپیش از حسن توجه شما سپاسگزاریم

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبرگزاری دوره جعبه‌ابزار «مهارت‌های تدریس ویژه استادان هیأت علمی دانشگاه سوره»

نظر خود را بنویسید