منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

بیش از 200 دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه سوره در شهریورماه سال جاری از پایان‌نامه خود دفاع کردند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، دومقطع  شهریور و اسفند­ماه زمان نهایی برای برگزاری جلسات دفاعیه دانشجویان از پایان‌نامه‌­های خود است.

شهریورماه امسال نیز همانند سالیان گذشته حجم کاری استادان و مسئولین آموزشی در این حوزه بسیار زیاد بوده است. دانشکده هنر دانشگاه سوره با 140 دفاع  در مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۲ رکورد بی‌سابقه‌ای از این رویداد را ثبت کرد. به گفته مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده هنر دانشگاه سوره، گروه صنایع‌دستی با بیشترین تعداد دفاع پرچم‌دار این عرصه بود. پس‌ازآن نیز رشته‌های انیمیشن، سینما و تصویرسازی بالاترین تعداد جلسات دفاع  را برگزار کردند.

مریم جلالی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده هنر ضمن قدردانی از تمامی همکاران دلسوزی که در برقراری نظم و اجرای این جلسات نقش داشتند خاطرنشان کرد: همواره به دلیل اینکه تعداد دانشجویان دانشکده هنر چندین برابر بیشتر از دانشجویان دو دانشکده دیگر است، تعداد دفاع‌ها و فارغ‌التحصیلان نیز بیشتر می‌شود؛ بااین‌وجود امسال با تلاش معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، استادان، کارشناسان و سایر همکاران پرتلاش، این تعداد دفاع در دانشکده هنر بی‌سابقه بود.

دانشکده فرهنگ و ارتباطات

به گفته سرپرست دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره شهریورماه 1402 تعداد 34 دفاع پایان‌نامه در این دانشکده انجام شد.

دکتر امید علی مسعودی، ضمن تقدیر از دانشجویان برای دقت و ظرایفی که در انتخاب موضوع و روش‌های تحقیق و پژوهش به کار بردند خاطرنشان کرد: با آرزوی موفقیت برای فرزندان دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره، دانشجویان کارشناسی ارشدِ رشته مدیریت رسانه بالاترین تعداد دفاع‌ها را به خود اختصاص دادند.

مسعودی از همه افرادی که در برگزاری بانظم این جلسات همکاری کردند قدردانی کرد .

دانشکده معماری و شهرسازی

سرپرست دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره نیز اعلام کرد: 29 دانشجوی  مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده معماری و شهرسازی با تلاش و جدیت تمام از پایان‌نامه‌های خود دفاع کردند.

دکتر نجمه دشتکی، از تلاش همکاران خود در این دانشکده قدردانی کرد و افزود: بدون شک پیگیری‌ها و زحمات کارکنان دانشکده معماری و شهرسازی در حصول این نتیجه دخیل بوده. این‌جانب برای تمامی دانشجویان دانشکده معماری و شهرسازی، خصوصاً دانش­‌آموختگان آرزوی موفقیت دارم.

حال و هوای جلسات دفاع پایان‌نامه

دانشجویان دانشگاه سوره با تلاش و دقت بسیار سعی در ارائه مطالبی داشتند که با بالاترین میزان انرژی و بعضاً وسواس آن را تهیه‌کرده بودند. روز دفاع نیز در چهره برخی از دانشجویان، آرامش و برخی دیگر نگرانی پیدا بود که با همراهی خانواده‌ها، دوستان و همکلاسی‌ها تبدیل به خاطراتی ماندگار از دوران تحصیل شد.

روابط‌عمومی دانشگاه سوره برای یکایک دانشجویان خلاق و بااستعداد این دانشگاه توفیق و پیشرفت در همه مراحل زندگی و خصوصاً تحصیل علم و دانش را آرزومند است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سوره200 دانشجوی دانشگاه سوره شهریور امسال از پایان‌نامه خود دفاع کردند

نظر خود را بنویسید