منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

روابط‌عمومی دانشگاه سوره- دکتر محمد حسین ساعی رئیس دانشگاه سوره طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت. متن پیام دکتر ساعی به شرح زیر است.

   بسم الله الرحمن الرحیم

سلام یا مولانا، یا امیرالمؤمنین؛ یا امام الانس و الجانّ، یا مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

اعضای محترم خانواده بزرگ دانشگاه سوره؛ استادان گران‌قدر، همکاران ارجمند و دانشجویان عزیز؛

 سلام‌علیکم؛

با عرض تشکر متواضعانه از پروردگار قادر متعال، فرارسیدن ماه مهر، آغاز فصل آموزش، تحصیل و تحقیق و بهار دانشگاه‌ها را به شما عزیزان تبریک و شادباش می‌گویم و برای شما فرهیختگان عزیز، بصیرت و موفقیت روزافزون آرزومندم.

به عنایات حق‌تعالی یک سال است که آموزش‌های حضوری باقدرت در دانشگاه سوره از سر گرفته‌شده و با حضور انرژی‌بخش و انگیزه‌ساز استادان گرامی و دانشجویان عزیز، دانشگاه رونق و نشاط مضاعفی یافته است. امسال نیز کوشیدیم پیش از آغاز سال تحصیلی جدید و با کمک کارکنان خدوم دانشگاه، محیط و امکانات آموزشی را زیباتر، کارآمدتر و مجهزتر از پیش سازیم.

 همان‌طور که مستحضر هستید، امسال سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه سوره را در پیش داریم؛ بدون شک همه ما و شما در این افتخار بزرگ و ساخت و ارتقای این دانشگاه فاخر سهیم بوده و هستیم. از طرفی به خود می‌بالیم که روزبه‌روز با کسب افتخارات و رتبه‌های ارزشمند «علمی و پژوهشی» و همچنین «جوایز ملی و بین‌المللی» و نیز برگزاری سمینارها و وبینارهای مختلف و «کرسی‌های علمی-ترویجی» به رشد و اعتلای نام سوره افزوده‌ایم. این کوشش‌ها سبب شد تا اقبال چشمگیر تقاضا برای تحصیل در این دانشگاه را در سال‌های اخیر، شاهد باشیم که جز با تلاش و زحمات مدیران، استادان، همکاران و دانشجویان پیشین و فعلی میسر نمی‌شد؛ این‌جانب وظیفه خود می‌دانم از همه بزرگوارانی که در راه اعتلای نام سوره گام‌های ارزشمندی برداشته‌اند تشکر و قدردانی کنم.

 به‌هرروی «دانشگاه سوره» خانه دوم هر یک از ما بوده و هست. از همه همکاران عزیز انتظار دارم بانشاط و انگیزه‌ای وافر به تلاش خستگی‌ناپذیر خود ادامه دهند. از شما جوانان خلاق و هوشمند نیز تقاضا دارم تا سوار بر بال‌های دانش و بینش، با توکل به خداوند حکیم و توانا و با تکیه بر سبقه تاریخی، فرهنگی و اخلاقی عالم ایرانی-اسلامی، قله های موفقیت و پیشرفت شخصی و جمعی و ملی و جهانی را فتح کنید و نشانی از هنر و علم خود را در این راه ثبت نمایید؛ چراکه راه پیشرفت و ترقی، از قدم‌های کوچک در همین روزهای تحصیل شما آغاز می‌شود. فردا را از ثانیه به ثانیه امروز به لطف و فضل خدا، با امیدواری کامل، با هم خواهیم ساخت؛ و این آغاز راه است...

  از پروردگار متعال سلامتی، بهروزی و شادکامی شما عزیزان را مسئلت دارم. سلام به خورشید فردا، سلام به آینده...

 محمدحسین ساعی

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهپیام دکتر محمدحسین ساعی، رئیس دانشگاه سوره به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

نظر خود را بنویسید