منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

مراسم خوشامدگویی به دانشجویان ورودی جدید دکتری دانشکده فرهنگ و ارتباطات چهارشنبه 19 مهرماه در ساختمان مرکزی دانشگاه سوره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره با بیان اینکه تحصیل در دوره دکتری و نقش فارغ التحصیلان این دوره در پیشرفت و توسعه علم و دانش کشور حائز اهمیت است گفت: از دانشجویان عزیز این دوره می‌خواهم تا با توجه به اوضاع پیچیده کنونی در منطقه و جهان، تلاش و کوشش مضاعفی داشته باشند و برای حضور موفق در آینده این تحولات نقش آفرینی کنند.

دکتر یوسف خجیر، قائم مقام رئیس دانشگاه نیز در ادامه به معرفی امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه پرداختند و اظهار داشت: دانشگاه سوره از تحقیقات دانشجویان حمایت می‌کند.

دکتر امیدعلی مسعودی رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات نیز ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان از آنان خواست تا در همه رویدادهای علمی، نشست‌ها، وبینارها، بازدیدها و سفرهای علمی نقش موثری ایفا کنند. او خاطرنشان کرد: آینده سازان جامعه علمی نیاز به حضور در میدان‌های علم و دانش دارند.

دکتر باقر ساروخانی استاد ممتاز دانشگاه سوره نیز حضور دانشجویان در دوره دکتری را امری مبارک و شایسته شکرگزاری دانست و خاطرنشان کرد: استادان و دانشجویان باید همگام باهم در تحول آفرینی جامعه علمی نقش داشته باشند و دانشجویان خود را جدای از استادان تلقی نکنند.

دکتر رحمان سعیدی، دیگر استاد گروه ارتباطات نیز با اشاره به تحولات فضای سایبر و وضعیت قانون‌گذاری در جهان گفت: از دانشجویان می‌خواهم از این فرصت نهایت بهره را ببرند و کارهای پژوهشی خود را در قالب مقاله و کتاب به جامعه علمی و دانشگاهی عرضه کنند.

در ادامه این مراسم دکتر سمیرا خطیب زاده، مدیرگروه مدیریت فرهنگی و رسانه به تشریح امکانات و آمادگی این گروه برای فعالیت‌های دانشجویان پرداخت و برای آنان از خداوند طلب توفیق الهی کرد.

 در خاتمه این نشست، دانشجویان به تبادل نظر با استادان درباره طرح‌های پژوهشی و شکل‌گیری طرح رساله دکتری خود پرداختند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهآیین استقبال از دانشجویان ورود جدید دوره دکتری دانشکده فرهنگ و ارتباطات برگزار شد

نظر خود را بنویسید