منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

مدیر گروه انیمیشین و جلوه‌های بصری دانشگاه سوره هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه «جایزه بین‌المللی مانگا» که امسال به مناسبت «ماه فرهنگی ژاپن» برگزار شد در سالن چندمنظوره سفارت این کشور حضور یافت و سخنرانی پژوهشی خود را در ارتباط با این هنر بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، «دکتر کیارش زندی» در کارگاهی که به همین مناسبت با حضور مسئولان بلندپایه‌ی فرهنگی سفارت ژاپن( آقای آبه و خانم‌ها سایتو و آناهیتا جلیلی) برگزارشده بود،  مقاله پژوهشی خود درباره داستان‌های مصور دنباله‌دار مانگا و ریشه‌های آن در طومارها و سنت نقاشی ژاپن را ارائه کرد و گفت: با مقایسه تطبیقی ریشه‌های داستان‌های مصور در شرق و غرب می‌توانیم مؤلفه‌های هرکدام را از منظر تاریخی، اجتماعی و بصری تبیین کنیم.

مدیر گروه انیمیشن و جلوه‌های بصری با نمایش آثار مانگا، سیر تطور و گونه‌های مانگا و تأثیرات آن در صنعت پویانمایی ژاپن و جهان را بررسی کرد که با استقبال و توجه مخاطبان به‌ویژه هنردوستان و فعالان حوزه انیمیشن روبه‌رو شد.

رویداد نمایشگاه جایزه بین‌المللی مانگا با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و به همت سفارت ژاپن در تهران و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان برگزار و آثار ایرانی رسیده به هفدهمین مسابقه بین‌المللی مانگا به نمایش درآمد و توسط دکتر کیارش زندی مدیر گروه انیمیشن و جلوه‌های بصری دانشگاه سوره داوری شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهمقاله پژوهشی استاد انیمیشن دانشگاه سوره در ماه فرهنگی ژاپن ارائه شد

نظر خود را بنویسید