منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

«رسانه و آینده آموزش عالی» در پیش نشست سوم آیند‌ه‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی سومین پیش نشست همایش بزرگ آیند‌ه‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار با همکاری دانشکده فرهنگ و ارتباطات و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، با موضوع «رسانه و آینده آموزش عالی» با سخنرانی دکتر امیدعلی مسعودی، رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره و به دبیری فرزاد معافی غفاری، عضو هیأت علمی دانشگاه سوره، برگزار خواهد شد.

این نشست دوشنبه 1 آبان‌ماه از ساعت 13:30 تا 15 در سالن کنفرانس دانشگاه سوره واقع در طبقه سوم ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.

به مناسبت آغاز دومین همایش بزرگ آیند‌ه‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار در دانشگاه سوره که به پشتوانه استادان و متخصصان دانشگاهی و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی-پژوهشی معتبر کشور در آذر ماه 1402 برگزار خواهد شد؛ 15 پیش نشست برای این همایش با حمایت معاونت پژوهشی و همراهی سه دانشکده هنر، معماری و شهرسازی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره با محورهای تبیین راهکارهایی برای همراهی و حضور دانشگاه و نظام آموزش عالی هنر – معماری – شهرسازی – فرهنگ - ارتباطات و رسانه در چشم انداز دانشگاه‌های آینده جهان اسلام؛ پیش بینی شده است.

امکان حضور برای استادان، دانشجویان و پژوهشگران در این جلسه، آزاد و رایگان است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهتاثیر «رسانه و آینده آموزش عالی» بررسی می‌شود

نظر خود را بنویسید