منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

اطلاعیه شماره (2):

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی طی اطلاعیه ای جزئیات و زمان‌بندی مصاحبه حضوری و مدارک موردنیاز معرفی‌شدگان سری دوم چند برابر ظرفیت دانشگاه سوره (کارشناسی پیوسته) را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، داوطلبانی که مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه حضوری (صلاحیت عمومی و علمی) شده‌اند با در دست داشتن مدارک لازم و مطابق با جدول زمان‌بندی به محل مصاحبه خود مراجعه کنند.

بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به‌عنوان معرفی‌شدگان سری دوم چند برابر ظرفیت دانشگاه سوره (کارشناسی پیوسته) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ درج شده و در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی و بارگذاری مدارک لازم در سامانه‌ گلستان این دانشگاه اقدام کرده اند، می‌رساند:  

داوطلبان استان‌های تهران و البرز بر اساس فایل جدول زمان‌بندی زیر به حوزه هنری شهر تهران به آدرس: تهران، خیابان سمیه، بین خیابان نجات اللهی و خیابان حافظ، حوزه هنری مراجعه کنند.

داوطلبان سایر استان‌ها بر اساس فایل جدول زمان‌بندی زیر به دانشگاه سوره به آدرس: تهران، خیابان آزادی، بین خیابان خوش و آذربایجان، نبش کوچه کامیاران، دانشگاه سوره مراجعه کنند.

داوطلبان استان های تهران و البرز: روز چهارشنبه 1402/08/03  از ساعت 8 تا  16 به حوزه هنری مراجعه کنند.

داوطلبان سایر استان ها: روزهای سه شنبه 1402/08/02 و چهارشنبه 1402/08/03   به ساختمان مرکزی دانشگاه سوره از ساعت 8-12مراجعه کنند.

برای مشاهده مشخصات و جزئیات مصاحبه حضوری فایل زیر را دانلود و مشاهده کنید.

 

دانلود جدول زمانبندی مصاحبه حضوری

 

مدارک موردنیاز برای ارائه در جلسه مصاحبه عمومی

- همراه داشتن کارت ملی

- فرم تکمیل‌شده (به‌صورت پرینت شده) مشخصات بررسی صلاحیت عمومی که به امضاء داوطلب رسیده است.
- پرینت گواهی ثبت‌نام اینترنتی در سیستم گلستان (جهت مصاحبه حضوری، این گواهی مجوز ورود به دانشگاه است).


تذکرات مهم:

1) پرینت گواهی ثبت‌نام اینترنتی در سامانه‌ی گلستان، مجوز ورود به محل مصاحبه است.
2) عدم مراجعه داوطلبان طبق جدول زمان‌بندی اعلام‌شده به‌منزله انصراف تلقی شده و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت و هیچ اعتراضی وارد نخواهد بود.
3)  با توجه به اینکه زمان‌بندی اعلام‌شده تقریبی است، تا حدود دو الی سه ساعت بعد از زمان اعلام‌شده را جهت مصاحبه خود، برنامه‌ریزی کنید.
4) داوطلب حداقل پانزده دقیقه قبل از ساعت تعیین‌شده در جدول زمان‌بندی، برای انجام امور پذیرش حضورداشته باشد.

5) جهت آرامش برگزاری مصاحبه شما عزیزان، از پذیرش همراهان در محل مصاحبه معذوریم. 
6) نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد و در هیچ‌یک از مراحل پذیرش و مصاحبه امکان تجدیدنظر وجود ندارد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهشرایط مصاحبه حضوری کارشناسی (سری دوم چند برابر ظرفیت) دانشگاه سوره اعلام شد

نظر خود را بنویسید