منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره از بررسی صلاحیت داوطلبان متقاضی ورود به دوره کارشناسی پیوسته این دانشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (فردا و پس فردا) مصادف با 2 و 3 آبان 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، دکتر یوسف خجیر، با بیان این مطلب اظهار داشت: بنابر اعلام سازمان سنجش دانشگاه‌های شرایط خاص علاوه بر گزینش مرحله اول مکلف شدند صلاحیت داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی پیوسته سال تحصیلی 1403-1402 را بررسی کنند.

وی افزود: اسامی 150 نفر به دانشگاه سوره اعلام و براساس برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده صلاحیت این داوطلبان طی دو روز بررسی می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره با بیان اینکه گزینش مرحله دوم روزهای سه شنبه و چهارشنبه 2 و 3 آبان 1402 انجام می‌شود گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان ساکن استان‌های البرز، قزوین، زنجان، قم و سمنان روز سه‌شنبه دوم آبان از ساعت 8 تا 12 در محل حوزه هنری و داوطلبان سایر استان‌ها روز چهارشنبه سوم آبان از ساعت 8 تا 12 در محل ساختمان مرکزی دانشگاه سوره انجام خواهد شد.

دکتر خجیر خاطرنشان کرد: اطلاعات کامل، نشانی محل‌های قابل مراجعه و مدارک مورد نیاز برای ارائه در روز گزینش به طور دقیق در وب سایت دانشگاه سوره منتشر و از طریق پیامک به داوطلبان اعلام شده است.

لازم به یادآوری است، فعالیت رسمی کلاس‌های درس پس از مشخص شدن داوطلبان قطعی و تایید سازمان سنجش از هفته آینده خواهد بود و همزمان مراسم جشن دانشجویان نو ورود دانشگاه سوره برگزار می‌شود.  

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهصلاحیت داوطلبان کارشناسی پیوسته دانشگاه سوره روزهای 2 و 3 آبان بررسی می‌شود

نظر خود را بنویسید