منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

گروه آموزشی کارشناسی‌ارشد انیمیشن و جلوه‌های بصری دانشکده‌ هنر دانشگاه سوره با همکاری کانون انیمیشن و انجمن علمی پویانمایی ایران(ISAA) به مناسبت "روز جهانی انیمیشن" برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره روز جهانی انیمیشن امسال در روزگاری از راه رسید که جهان مخاطبان انیمیشن به‌ویژه کودکان، روزهای تلخ و سختی را سپری می‌کند و بینندگان خردسال، کودک و نوجوان به تماشای اجباری صحنه‌های وحشتناکی از جنایات هولناک و هرروزه رژیم کودک‌کش صهیونیستی نشسته‌اند.

بااین‌همه برای کاشت بذر امید به فرداهای بهتر کودکان، اعضای کانون انیمیشن سوره تلاش کردند با همکاری گروه آموزشی کارشناسی ارشد انیمیشن و جلوه‌های بصری دانشکده هنر دانشگاه سوره و انجمن علمی پویانمایی ایران (ISAA) گامی بردارند و در روزهای ششم و هفتم، گام‌های شما را در سالن سینمای استاد شهید "دکتر حسین فهیمی" گل‌باران کنند تا به تماشای بهترین روز انیمیشن ایران اسلامی بنشینید.

دانشگاه سوره از همگی علاقه‌مندان و فرهیختگان و علاقه‌مندان این حوزه دعوت می‌کند در روزهای ششم و هفتم آبان ماه 1402 در سالن سینمای دانشکده هنر دانشگاه سوره حضورداشته و در برنامه‌های ویژه گروه انیمیشن و گروه جلوه‌های بصری دانشگاه سوره شرکت داشته باشید.

گفتنی است ورود تمامی علاقه‌مندان با رعایت قوانین دانشگاهی آزاد و رایگان است.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدعوتید به تماشا و حضور در برنامه‌های روز جهانی انیمیشین در دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید