منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

رییس دانشگاه سوره در آیین گشایش نمایشگاه پوستر «فلسطین تنها نیست» جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را طی 25 سال اخیر بی‌سابقه توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، دکتر محمدحسین ساعی، با بیان اینکه جنگ اخیر غزه مانند وقایع جنگی که تا پیش از این به وقوع پیوسته است نیست، اظهار کرد: جنگ اخیر برخلاف سایر جنگ‌ها احساسات عمومی را به شدت برانگیخت. آنچه ما امروز شاهد آن هستیم جنگ و تقابل میان دو گروه حرفه‌ای و نظامی آموزش دیده نیست بلکه مسئله‌ای است که به شدت افکار، اذهان، عواطف و احساسات جمع بسیار بزرگی از انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داده و در 25 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به جنایت، نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان بی‌دفاع غزه و فلسطین گفت: مشابه آنچه امروزه در غزه و فلسطین اتفاق افتاده است را در دوره اخیر ندیده‌ایم. ممکن است در گذشته شاهد نسل‌کشی‌هایی بوده باشیم ولی امروز شاهد اتفاقات عجیب‌تری مانند قتل عام نوزادان و کودکان در ملاءعام هستیم آن هم توسط رژیمی که هیچ هراسی ندارد و در روز روشن دست به چنین اقدامات و جنایات فجیع و بی‌رحمانه می‌زند.

رییس دانشگاه سوره در ادامه به ماجرای هرج و مرج در مجلس سنای آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: کسانی که جلسه سخنرانی بیلینکن را در سنای آمریکا بهم ریختند نه مسلمان بودند و نه شهروند آمریکایی بلکه یهودی بودند و مخالفت خود را به این ترتیب ابراز کردند.

دکتر کاظم نظری، رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره نیز با حساس برشمردن شرایط امروز غزه و سرزمین فلسطین اظهار کرد: در شرایط امروز که این رژیم غاصب و جنایت کار زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد وظیفه تمام هنرمندان و انسان‌های آزاده است که در مقابل این جرم و جنایت وحشیانه واکنش نشان دهند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه پوستر «فلسطین تنها نیست» به همین بهانه برپا شده است گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندانی که در حوزه فلسطین کار کردند گردآوری و در معرض نمایش قرار گرفته است. علاوه بر آن در حاشیه این رویداد کارگاهی با موضوع خط و نقاشی برگزار شد تا شرکت‌کنندگان و هنرمندان علاقه‌مند از تجارب استادان برجسته این حوزه بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ نمایشگاه پوستر «فلسطین تنها نیست» از 10 تا 17 آبان در نگارخانه آیه دانشگاه سوره دایر است. بازدید از این نمایشگاه برای همه علاقه‌مندان و دانشجویان با رعایت مقررات دانشگاه، آزاد و رایگان است.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنمایشگاه پوستر «فلسطین تنها نیست» افتتاح شد

نظر خود را بنویسید