منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به مناسبت روز شهرساز رویداد «شاریوِنت» در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، همزمان با روز شهرساز در دانشکده معماری و شهرسازی سوره رویداد  شاریوِنت به همراه دانشجویان مهندسی شهرسازی دانشگاه برگزار و به‌یادماندنی‌ترین رویدادهای شهر انسان‌محور در آن ثبت شد.

انجمن علمی شهرسازی دانشگاه سوره روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲، مراسم به‌یادماندنی روز شهرساز ویژه دانشجویان مهندسی شهرسازی این دانشگاه را برگزار کرد.

در این برنامه دانشجویان، سرپرست دانشکده و مدیر گروه کارشناسی دانشگاه سوره دکتر نجمه دشتکی، مهندس خاجی مدرس معماری و محمد همتی دبیر انجمن شهرسازی حضور داشتند.

 

ابتدا محمد همتی دبیر انجمن، روز شهرساز را به‌تمامی دانشجویان سوره تبریک گفت و سپس توضیحاتی در خصوص نحوه و زمان اجرای برنامه‌ها، مسابقات و ورک شاپ ها ارائه کرد.

در ادامه سرپرست دانشکده معماری و شهرسازی به ‌تمامی دانشجویان و انجمن تیم دانشگاه سوره این روز را تبریک گفت و ضمن تأکید بر شرکت در ایونت های مختلف، از تمامی متولیان شاریوِنت پیشاپیش تشکر کرد. دکتر دشتکی یادآور شد: امید است هرساله در چنین روزی با همکاری، همفکری، مشارکت و عمل بتوانیم نقش خود را در بهبود مستمر جامعه، شهر، کشور و جهانی که در آن زندگی می‌کنیم به‌خوبی ایفا کنیم.

در پایان مراسم نیز هدایای نفیسی نظیر پک‌ها و گلدان‌های کوچک و بروشورهایی  برای به اطلاع رساندن زمان و اجرای برنامه‌های تدارک دیده‌شده در هفته پیش‌رو به دانشجویان شهرسازی این دانشگاه تقدیم شد و برای ثبت این لحظه به‌یادماندنی در پوستری که تیم انجمن با عنوان" یک جمله برای شهر" تهیه کردند، یادگاری‌هایی را ثبت کردند.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهگزارش: از دل شهر؛ برای فهم شهر/ رویداد شاریوِنت برگزار شد

نظر خود را بنویسید