منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گردهمایی بسیجیان سازمان که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج تشکیل شده بود، حضور یافت و از عملکرد و فعالیت‌های بسیج دانشگاه سوره تقدیر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، «حجت الاسلام قمی» گفت: بسیجی ریشه دارد و برای امروز نیست. دست ساز دوران اخیر نیست. به اندازه‌ای که ایمان، مجاهدت و جهاد، رابطه مومنانه و مواسات بذل جان و مال معنا و ریشه تاریخی دارد، بسیجی هم ریشه دارد.

وی ادامه داد، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، تعریف معیار از بسیجی یعنی علی علیه السلام. یعنی فاطمه زهرا سلام الله علیها؛ بسیجی سهل و ممتنع است.

حجت‌الاسلام قمی افزود: امام راحل ما چهار چوب جدیدی ساختند که به هر ظالمی می‌تازیم و از هر مظلومی دفاع می‌کنیم. کسی که این را قبول داشته باشد، آغوش ما برایش باز است. مضافا آغوش این مکتب و نهضت برایش گشوده است و به او می‌گویند تو انقلابی و بسیجی هستی.

قمی ادامه داد: آقا فرمودند دست تک تک بسیجی‌ها را می بوسم، امام راحل سه بار فرمودند دست یکایک مردم ایران را می‌بوسم و یک بار فرمودند دست تک تک بسیجی ها را می‌بوسم.

آیا بسیجی حاضر است دست مردم را ببوسد؟ همان مردمی که بعضا مسیر دیگری را می‌روند؟ آیا می‌توانیم شبیه امام بسیجی باشیم؟ اقتضاء محاسبۀ النفس فردی و جمعی در بسیج، این است که سخت بگیریم به خودمان.

در ادامه این جلسه از بسیج و رئیس دانشگاه سوره دکتر محمد حسین ساعی تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از دو جلد کتاب با عنوان «جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران» و «نقش بسیج در جهاد تبیین در عصر رسانه‌های اجتماعی» که توسط شورای اندیشه‌ورز بسیج کارکنان دانشگاه سوره تألیف شده است رونمایی شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهاز بسیج دانشگاه سوره در هفته بسیج تقدیر شد

نظر خود را بنویسید