منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

جایزه ویژه «انیمیشن ماراتن» به سحر غفوریان فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته انیمیشن دانشگاه سوره، رسید.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، انیمیشن ماراتن (Animation Marathon) یک جشنواره رقابتی آنلاین برای فیلم‌های انیمیشن کوتاه، دانشجویی و تجربی است و «سحر غفوریان» دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته انیمیشن دانشگاه سوره، برنده جایزه ویژه این جشنواره شد.

جشنواره «انیمیشن ماراتن» طی یک برنامه آنلاین تعداد زیادی انیمیشن را از سراسر دنیا گرد هم آورد؛ سحر غفوریان با انیمشین «دخترای ننه دریا» توانست جایزه ویژه این جشنواره (Special Mention Award) را از آن خود کند. از میان تعداد بسیار زیادی اثر که از سراسر دنیا از کشورهای مختلفی از جمله آمریکا و انگلیس و چین و پرتقال و ژاپن و آلمان و سویس و.... برای این جشنواره ارسال شده بود، تعداد ۷۵ اثر به مسابقه راه پیدا کرد که از میان این تعداد آثار برنده‌ها انتخاب شدند .

انیمیشن «دخترای ننه دریا» به کارگردانی سحر غفوریان، پیش از این نیز جایزه مریت Merit Award را در رقابت‌های بین‌المللی از آنِ خود کرده بود.

گفتنی است جشنواره انیمیشن ماراتن به‌صورت سالانه برگزار می‌شود و دور هشتم این جشنواره 8th Animation Marathon از 24 تا 26 نوامبر امسال به صورت آنلاین برگزار شد.

روابط‌عمومی دانشگاه سوره کسب جایزه ویژه در جشنواره «ماراتن انیمیشن» را به خانم سحر غفوریان و گروه انیمیشن دانشکده هنر تبریک گفته و آرزوی موفقیت و پیروزی روزافزون برای یکایک دانشجویان دارد. 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهسحر غفوریان برنده ماراتنِ انیمیشن شد

نظر خود را بنویسید