منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نهمین پیش‌نشست همایش آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی، نهمین پیش‌نشست همایش آینده‌پژوهی با موضوع «آموزش سینما در افق پیش رو و مسیر تغییرات تکنولوژی: تجربه یا خلاقیت» با سخنرانی دکتر مسعود سفلایی شهر بابک، عضو هیأت‌علمی دانشگاه هنر و به دبیری دکتر سمیه رمضان ماهی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه سوره، برگزار خواهد شد.

این نشست در تاریخ دوشنبه 13 آذرماه 1402 از ساعت 10 تا 11:30 در سالن کنفرانس دانشگاه سوره واقع در طبقه سوم ساختمان مرکزی برقرار خواهد شد..

به مناسبت آغاز دومین همایش بزرگ آیند‌ه‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار در دانشگاه سوره که به پشتوانه استادان و متخصصان دانشگاهی و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی-پژوهشی معتبر کشور در آذرماه 1402 برگزار خواهد شد؛ 15 پیش‌نشست برای این همایش با حمایت معاونت پژوهشی و همراهی سه دانشکده هنر، معماری و شهرسازی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره با محورهای تبیین راهکارهایی برای همراهی و حضور دانشگاه و نظام آموزش عالی هنر – معماری – شهرسازی – فرهنگ - ارتباطات و رسانه در چشم‌انداز دانشگاه‌های آینده جهان اسلام؛ پیش‌بینی‌شده است.

گفتنی است امکان حضور برای استادان، دانشجویان و پژوهشگران در این جلسه، با رعایت قوانین دانشگاهی آزاد و رایگان است و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سوره«آموزش سینما در افق پیش رو» در پیش‌نشست نهم بررسی می‌شود

نظر خود را بنویسید