منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشجویان دانشگاه سوره در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به مناسـبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از سوی کتابخانه مرکزی این دانشگاه و برای معرفی و آشـنایی اسـتادان  و دانشـجویان گرامی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتري دانشگاه سوره با خدمات پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ایران (ایرانداك) طی دو جلسه از این مجموعه بازدید کردند.

بازدید از پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ایران (ایرانداك) با هدف آشنایی با خدمات این مجموعه اعم از پیشینه پژوهش، همانندجویی، ثبت پایان‌نامه، گنج، پایگاه‌های اطلاعاتی، نمـا و ... بود. همچنین طی این بازدید، دانشجویان با فرایند کاری این مرکز بیش از پیش آشنا شدند.

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه سوره در روزهای سه‌شنبه30آبان و چهارشنبه 8 آذر انجام شد و با استقبال آنان روبه‌رو شد.

جلسه اول بازدید از پژوهشگاه با همراهی دکتر طباطبایی معاون پژوهشی و زهرا سلیمی مسئول کتابخانه مرکزی دانشگاه سوره صورت گرفت. این مراسم بازدید، با حضور و همراهی دکتر فریبرز درودی؛ معاون اطلاعات علم و فناوری ایران، مهسا نوایی، مدیر اجرائی سامانه همانندجو، مهدی محمودیان، مدیر ثبت و فراهم‌آوری اطلاعات، ابراهیم معز بابائی رئیس اداره حفظ و اشاعه اطلاعات، نوراله رزمی و میثم شادالوئی برگزار شد.

طی بازدید از پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ایران (ایرانداك) توسط هر یک از کارکنان این پژوهشگاه توضیحاتی پیرامون شیوه پیشینه پژوهش در سامانه ایرانداک، آموزش شیوه همانندجویی برای دانشجویان و همچنین نحوه مشاهده نتایج آن توسط نماینده و استادان معرفی‌شده به ایرانداک، راهنمایی ثبت پایان‌نامه توسط دانشجویان، جستجو در گنج و... ارائه شد. در پایان نیز پرسش و پاسخ درباره نحوه کار باسامانه و نوع فعالیت هر یک از بخش‌ها انجام شد.

همچنین دومین روز بازدید از پژوهشگاه ایرانداک چهارشنبه 8 آذر توسط اسـتادان و دانشـجویان دانشگاه سوره به‌اتفاق مسئول کتابخانه مرکزی و اقماری دانشگاه صورت گرفت.

در این بازدید نیز همکاران پژوهشگاه به  معرفی خدمات ایرانداک و آموزش شیوه دریافت خدمات ازجمله پیشینه پژوهش، همانندجویی، ثبت پایان‌نامه، جستجو در گنج و معرفی سامانه و مزایای آن پرداختند که در انتها بازدیدی از آرشیو پژوهشگاه صورت گرفت.

گفتنی است در بازدیدهای به عمل آمده توسط دانشگاه سوره، از مسئولین بخش‌های مربوطه پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ایران (ایرانداك) توسط معاون پژوهشی دانشگاه سوره و مسئول کتابخانه مرکزی دانشگاه سوره تقدیر شد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبازدید از ایرانداک به مناسـبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد

نظر خود را بنویسید