منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

یازدهمین پیش نشست این همایش با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، با موضوع «آینده پژوهی فرهنگی در عصر میان‌رشتگی» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی، «آینده پژوهی فرهنگی در عصر میان‌رشتگی» در کرسی یازدهم آینده پژوهی با سخنرانی دکتر بهنام زنگی، رئیس موسسه فرهنگی هنری و پژوهشی صبا  و به دبیری دکتر مهران هوشیار، عضو هیأت علمی دانشگاه سوره، برگزار خواهد شد.

این نشست دوشنبه 21 آذرماه 1402 از ساعت  11:30 تا 13:00 در سالن کنفرانس دانشگاه سوره واقع در طبقه سوم ساختمان مرکزی برقرار خواهد شد.

به مناسبت آغاز دومین همایش بزرگ آیند‌ه‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار در دانشگاه سوره که به پشتوانه استادان و متخصصان دانشگاهی و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی-پژوهشی معتبر کشور در آذر ماه 1402 برگزار خواهد شد؛ 15 پیش نشست برای این همایش با حمایت معاونت پژوهشی و همراهی سه دانشکده هنر، معماری و شهرسازی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره با محورهای تبیین راهکارهایی برای همراهی و حضور دانشگاه و نظام آموزش عالی هنر – معماری – شهرسازی – فرهنگ - ارتباطات و رسانه در چشم‌انداز دانشگاه‌‌های آینده جهان اسلام؛ پیش بینی شده است.

امکان حضور برای استادان، دانشجویان و پژوهشگران در این جلسه، آزاد و رایگان است و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهآینده پژوهی فرهنگی در عصر میان‌رشتگی/یازدهمین پیش‌نشست آینده‌پژوهی برگزار می‌شود

نظر خود را بنویسید