منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات، ضمن بازدید از غرفه دانشگاه سوره در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بر حضور پررنگ‌تر این دانشگاه در رویدادهای آینده تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، دکتر امیدعلی مسعودی با بیان این مطلب اظهار داشت: همیشه کارها و قدم‌های اول مهم و اثربخش است زیرا مبنایی را برای سال‌های آینده ترسیم می‌کند که با دوره‌های قبلی مقایسه می‌شود. خوشبختانه دانشگاه سوره موفق شد برای اولین بار در کنار دانشگاه‌های دولتی، آزاد و مراکز علم و فناوری در نمایشگاه هفته پژوهش حضور پیدا کند. این یک موفقیت بزرگ برای دانشگاه سوره است که به عنوان دانشگاه تخصصی غیرانتفاعی فعال در حوزه علوم انسانی در این نمایشگاه شرکت کرد.

وی افزود: این موفقیت حاصل تعامل بسیار خوب مجموعه‌های مختلف دانشگاه سوره به ویژه معاونت پژوهشی بود که با حمایت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اختصاص غرفه افتخاری محقق شد. بنده از وزیر محترم علوم و معاونین ایشان تشکر می‌کنم که به دانشگاه‌های غیردولتی به ویژه دانشگاه سوره توجه دارند چرا که سوره اهداف انقلاب اسلامی را پیگیری می‌کند و همواره به پیشرفت جامعه و آرمان‌های انقلاب می‌اندیشد.

رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره با اشاره به حضور استادان برجسته در دانشکدگان این دانشگاه تاکید کرد: استادان سوره از چهره‌های برجسته علمی کشور و جزو سرمایه‌های این دانشگاه به شمار می‌آیند و همواره مورد احترام وزارت علوم و جامعه هستند. این برای ما افتخار است که در یکسال اخیر دهها جلد کتاب توسط این استادان و دانشجویان ما منتشر شده است. من امیدوارم در دوره بعدی نمایشگاه در غرفه بهتری بتوانیم تمام دستاوردهای دانشکده‌های سوره را به نمایش بگذاریم.

دکتر مسعودی، با بیان تفاوت‌ پارک‌های علم و فناوری در حوزه‌های علوم پایه و تجربی با علوم انسانی گفت: علوم انسانی با انسان‌ها سر و کار دارد و پارک‌های فناوری بیشتر به دنبال توسعه فناوری‌های پایه و تجربی هستند. البته در علوم انسانی هم از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی استفاده می‌شود و بخش پژوهش ما نمایانگر این طیف از فعالیت‌ها است. در صدد هستیم به نوعی پارک‌های علمی خودمان را گسترش دهیم. در دانشگاه سوره بخش کارآفرینی این ماموریت را بر عهده دارد تا ارتباط میان دانشگاه و بازار برقرار شود.

گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، با حضور بیش از 114 دانشگاه، پارک علم و فناوری، مرکز نوآوری، سازمان‌ها و شرکت‌های دانش بنیان از روز دوشنبه 20 آذرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه عصر روز چهارشنبه 22 آذرماه به کار خود پایان داد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهتاکید بر حضور پررنگ‌تر دانشگاه سوره در نمایشگاه‌ هفته پژوهش

نظر خود را بنویسید