منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

هفته پژوهش با تقدیر از پژوهشگران، استادان، همیاران دانشجو و با حضور رئیس و معاونان و دانشجویان دانشگاه سوره به پایان رسید.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره پس از فعالیت‌های یک سال پژوهشی در دانشگاه، برگزاری نشست‌ها، کرسی‌های ترویجی، شرکت در نمایشگاه پژوهش و سایر فعالیت‌های معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، آیین اختتامیه هفته پژوهش در این دانشگاه برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه، روسای دانشکده‌ها، معاونان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سوره در سالن نادر طالب‌زاده به همت معاونت پژوهشی این دانشگاه اجرا شد. ابتدای برنامه با سخنرانی رئیس دانشگاه آغاز و سپس برخی از استادان نظیر دکتر باقر ساروخانی، دکتر حسن بلخاری و دکتر سید غلامرضا اسلامی نکاتی علمی و پژوهشی را مطرح کردند. پس از پخش کلیپ معرفی فعالیت‌های معاونت پژوهشی، دکتر زکیه سادات طباطبایی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت پرداخت.

در پایان مراسم استادان پژوهشگر برتر دکتر یوسف خجیر، دکتر مهران هوشیار و دکتر رامتین شهبازی معرفی و از آنان تقدیر شدند. همچنین از دانشجویان همیار پژوهش، اعضای فعال کتابخانه و سایر همیاران معاونت پژوهشی تقدیر شد.

در ادامه گزارش تصویری از آیین اختتامیه هفته پژوهش در دانشگاه سوره را مشاهده می‌کنید.  

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهاختتامیه هفته پژوهش در دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید