منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نخستین شماره از فصلنامه دانشجویی اَژوست با رویکرد معماری داخلی توسط جمعی از دانشجویان رشته معماری داخلی، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، مهسا غلامی کیا، مدیرمسئول و سردبیر فصلنامه دانشجویی اژوست به جریان شکل‌گیری این نشریه اشاره کرد و گفت: مجله اَژوست به دلیل علاقه شخصی‌ام به کارهای پژوهشی و اینکه همواره تصمیم داشتم نشریه‌ای در زمینه تخصصی رشته تحصیلی‌ام یعنی معماری داخلی منتشر کنم، به وجود آمد.

وی افزود: نخستین شماره از فصلنامه اَژوست نشریه‌ای میان دانشی در حوزه معماری داخلی است که با همکاری جمعی از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری داخلی و راهنمایی استادان دانشگاه به‌صورت کاملاً مستقل تهیه و منتشرشده است. ازآنجایی‌که در حوزه معماری داخلی در دانشگاه سوره نشریه یا مجله تخصصی فعالی وجود ندارد، حضور این فصلنامه بسیار مهم و مؤثر است.

این دانشجوی ترم 8 کارشناسی پیوسته معماری داخلی خاطرنشان کرد: پس از گذشت بیش از یک سال تلاش بی‌وقفه و کارتیمی فشرده موفق شدیم مطالب درخور دانشجویان، معماران، طراحان داخلی و همه علاقه‌مندان این حوزه را جمع‌آوری و در قالب فصلنامه اژوست در پاییز 1402 منتشر کنیم. در هر شماره از این مجله یکی از موضوعات روز در معماری داخلی با حضور معماران مطرح و مجموعه‌های مرتبط موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد.

غلامی کیا درباره میان دانشی بودن فصلنامه اژوست و اهمیت آن گفت: در این بخش به بررسی ارتباط و تأثیر رشته‌های مختلف مانند موسیقی، طراحی صنعتی، شهرسازی و غیره با معماری داخلی پرداخته می‌شود. علاوه بر آن رونمایی از پروژه‌های برتر دانشجویی نظیر پایان‌نامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده به‌صورت اختصاصی در این بخش پوشش داده می‌شود. بنابراین دانشجویان علاقه‌مند با ارسال پروژه‌های خود می‌توانند از این فرصت برای معرفی و رونمایی از دستاوردها و آثارشان استفاده کنند.

گفتنی است: علاقه‌مندان و دانشجویان برای همکاری با فصلنامه اژوست به صفحه اجتماعی @agoustmag در اینستاگرام مراجعه و یا با آدرس پست الکترونیکی: agoustmag@gmail.com مکاتبه کنید.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهاولین شماره فصلنامه اژوست توسط دانشجویان معماری سوره منتشر شد

نظر خود را بنویسید