منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 2 تا 12 بهمن آغاز می‌شود. در این رویداد داوران و هنرمندانی از دانشگاه سوره حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، دکتر کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی و رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره، ضمن اشاره به درخشش دانشجویان این دانشکده در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر همگان را به تماشای نمایش‌های این دوره از جشنواره دعوت کرد.

دکتر کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی و رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره با اعلام خبر فوق افزود: در چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر «بزرگترین فستیوال تئاتر ایران»، برخی از استادان دانشکده هنر دانشگاه سوره به عنوان داور حضور دارند. همچنین دانشجویان توانمند و خوش ذوق دانشکده هنر سوره نیز با آثاری که ماه ها روی آن تمرین کرده اند در این فستیوال بین المللی شرکت دارند.

نظری افزود: داوران جشنواره بین المللی تئاتر فجر عبارتند از: اسماعیل نجار، ابراهیم پشت‌کوهی، رامتین شهبازی، بهرام جلالی‌پور و علی حاج ملاعلی که «رامتین شهبازی» و «دکتر علی حاج ملاعلی» از استادان دانشکده هنر دانشگاه سوره هستند.

همچنین در این دوره از جشنواره، دانشجویان سوره با پنج اثر شامل «در جنگ احساسات ممنوع» به کارگردانی نوشین قاسمی، «بازگشت به خان نخست» به کارگردانی داریوش نصیری، «متن این اجرا به فروش می‌رسد» به کارگردانی محمدرضا شاکری داریان، «مکر مکرم» به کارگردانی علی خورشیدی و «زال و رودابه» به کارگردانی محمد حاج محمدی حضور دارند.

گفتنی است، چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش صحنه‌ای در تالار وحدت، تئاتر شهر، تماشاخانه ایرانشهر، تالار حافظ، تماشاخانه سنگلج، تالار هنر و مجموعه تئاتر محراب اجرا می‌شود. همچنین بخش خیابانی در پهنه رودکی، سکوی تئاتر محوطه باز تئاتر شهر، موزه عبرت، مترو تئاتر شهر، ایوان انتظار میدان ولیعصر(عج)، فرهنگسرای رازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برج آزادی اجرا خواهد شد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهحضور داوران و هنرمندان سوره در جشنواره تئاتر فجر

نظر خود را بنویسید