منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشگاه سوره در چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ پژوهی کشور حضوری فعال داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی، کتابخانه مرکزی دانشگاه سوره با 10 عنوان از کتاب‌های انتشارات دانشگاه، در چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ پژوهی، ویژه اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی کشور حضور یافت. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و نیز تازه‌های کتاب این مراکز با تخفیف 70 درصدی به نمایش گذاشته شد. انتشارات پژوهشگاه‌های فرهنگ و هنر و ارتباطات، مطالعات فرهنگی و اجتماعی، فرهنگ و هنر اسلامی، زن و خانواده و انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی(سمت)، ازجمله شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه بودند.

دانشگاه سوره نیز با دستاوردهای پژوهشی انتشارات خود اعم از: کتاب‌های جامعه پلتفرمی؛ ارزش‌های عمومی در جهانی متصل‌کننده، جستاری در هنر انقلاب اسلامی، چکیده‌ها و سخنرانی‌های همایش بین‌المللی قهرمان در آیینه هنر و ارتباطات، ساختارها و تزئینات چوبی در معماری جهان اسلام، اصول خبرنویسی، صنایع‌دستی خاستگاه‌ها، دگرگونی‌ها و چشم‌اندازها، مجموعه مقالات نخستین همایش ملی آینده‌پژوهی؛ آموزش عالی و توسعه پایدار، کتاب ژانر سینما، رسانه‌های اجتماعی و سیاست‌گذاری، صنایع رسانه‌های اجتماعی، در این نمایشگاه مشارکت فعال داشت.

شایان‌ذکر است دکتر محمدحسین ساعی ریاست محترم دانشگاه سوره ضمن حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ پژوهی کشور از غرفه دانشگاه سوره نیز بازدید کردند.

گفتنی است این نمایشگاه در تاریخ 30 دی‌ماه 1402 از ساعت 10 الی 12 در تالار وحدت برگزار شد.

گزارش: الهه السادات میرسلیمی


اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهحضور پررنگ دانشگاه سوره در چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ پژوهی کشور

نظر خود را بنویسید