منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان گروه صنایع‌دستی، هنر اسلامی و کتابت و نگارگری در نگارخانه آیه برپا شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره دکتر مهدی محمدی مدیر گروه صنایع‌دستی، هنر اسلامی و کتابت و نگارگری دانشکده هنر سوره در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار دانشجویان گفت: در انتهای هر ترم نمایشگاهی از دستاوردهای صنایع‌دستی دانشجویان همان ترم برپا می‌شود که به همت خود دانشجویان صورت می‌گیرد. نمایشگاه امروز مشتمل بر آثار دانشجویان ترم 1، ترم 3 و ترم 5 دانشکده است. دانشجویانی که تنها یک‌ترم در دانشگاه سوره تحصیل‌کرده‌اند و باوجوداین، آثاری که تولید کرده‌اند قابلیت فروش هم دارد.

وی افزود: آثار حاضر در نمایشگاه از قبیل کاشی هفت‌رنگ،کتیبه، شیب‌دار، و سایر تکنیک‌ها هستند. در سرفصل دروسی که برای دانشجویان رشته صنایع‌دستی، هنر اسلامی و کتابت و نگارگری تدارک دیده شده به‌گونه‌ای است که دانشجو هنگام فارغ‌التحصیلی می‌تواند انواع تکنیک‌ها را آموخته و هر نوع اثری خلق کند. دانشجوی فارغ‌التحصیل صنایع‌دستی دانشگاه سوره همه طیف کارهای این حوزه را یاد گرفته و نیازی به شرکت در کلاس‌های خارج از دانشگاه برای یادگیری ندارد.

دکتر محمدی یادآوری کرد: نمایشگاه آثار دانشجویان رشته‌های صنایع‌دستی، هنر اسلامی و کتابت و نگارگری در شاخه‌های فلز، کتابت و نگارگری، چوب و سفال برپا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از 16 تا 18 بهمن‌ماه و از ساعت 8 صبح تا 16 در نگارخانه آیه دانشگاه سوره از نمایشگاه دیدن کنند.  

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهآثار دانشجویان رشته‌های صنایع‌دستی، هنر اسلامی و کتابت و نگارگری در نگارخانه آیه

نظر خود را بنویسید