منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

سی و پنجمین کرسی ترویجی دانشگاه سوره با عنوان «خلاقیت در معماری با الهام از حکمت متعالیه» سه شنبه هشتم اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی سی و پنجمین کرسی ترویجی با عنوان «خلاقیت در معماری با الهام از حکمت متعالیه»، به همت دانشکده معماری و شهرسازی و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و همکاری دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود. این کرسی در روز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه 1402 ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰، به شکل حضوری و مجازی در سالن کنفرانس طبقه سوم دانشگاه سوره اجرا می‌شود و حضور برای استادان و دانشجویان رایگان و آزاد است. همچنین به افراد شرکت کننده در جلسات کرسی های ترویجی گواهی حضور نیز اعطا می شود.

 در این نشست دکتر زکیه السادات طباطبایی، استادیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره به‌عنوان ارائه‌دهنده، دکتر مهدی محمدی، استادیار دانشکده هنر دانشگاه سوره به عنوان دبیر جلسه و دکتر سید غلامرضا اسلامی، استاد دانشکده معماری دانشگاه تهران و دانشگاه سوره به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

 گفتنی است، هدف از برگزاری «کرسی‌های ترویجی»، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای توسعه و ترویج فرهنگ تولید علم، نوآوری، نظریه‌پردازی، نقد و نظر در حوزه علوم انسانی، هنر و معماری، بسط و گسترش فرهنگ آزاداندیشی، نقد و مناظرات علمی، ایجاد امکان ارائه نظریات، نقدها و مناظره‌ها (برای آن دسته از صاحبان اندیشه که اندیشه‌هایشان مستلزم تکمیل، توسعه یا بازآفرینی است)، گسترش فضای عقلانیت و نهادینه‌سازی فرهنگ تضارب آراء، است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهکرسی ترویجی شماره ۳۵ با عنوان «خلاقیت در معماری با الهام از حکمت متعالیه» برگزار می‌شود.

نظر خود را بنویسید