منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

سیزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی پویانمایی تهران در حالی به ایستگاه آخر رسید که مجدداً جوایز بسیاری به ویترین پرافتخار دانشگاه سوره افزوده شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره پس از سه دوره‌ پیاپی کسب جایزه‌ نخست بخش دانشجویی دوره‌های دهم تا دوازدهم جشنواره‌ جهانی انیمیشن تهران، این بار نیز دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و استادان دانشگاه سوره افتخارآفرینی‌های متعددی را برای دانشگاه سوره رقم زدند. در جشنواره پویانمایی تهران که به اسکار انیمیشن نیز شهرت دارد فارغ‌التحصیلانی از رشته انیمیشن دانشکده هنر دانشگاه سوره توانستند جوایزی همچون دیپلم افتخار و جوایز نقدی این جشنواره را به دست بیاوردند.

"سحر غفوریان" از دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد انیمیشن سوره، با انیمیشن "دختران ننه دریا"؛ علاوه بر کسب دیپلم افتخار، جایزه‌ نقدی این بخش را نیز دریافت کند. در بخش رقابت اصلی و ملی؛ "امیر مهران" دانش‌آموخته‌ انیمیشن دانشکده‌ هنر سوره و استاد جلوه‌های ویژه‌ فعلی این گروه توانست با کارگردانی انیمیشن "آسمان دوست‌داشتنی" یکی از جوایز و تندیس‌های اصلی این دوره را در بخش بهترین فیلم انیمیشن از آن خود کند و جایزه‌ بهترین موسیقی را هم برای آهنگسازش به ارمغان آورد.

 

"حسین ملایمی" نیز از دانش‌آموختگان دانشگاه سوره نیز با انیمیشن "در سایه‌ سرو" با کسب سه جایزه و تندیس از رشته‌ها و بخش‌های گوناگون اصلی رقابتی به پرافتخارترین هنرمند ایرانی این دوره تبدیل شد. همچنین در بخش بهترین متحرک‌سازی و لوح تقدیر بهترین انیماتور این اثر نام "آزاد معروفی" دیگر دانش‌آموخته‌ کارشناسی ارشد انیمیشن دانشکده هنر دانشگاه سوره نیز در کنار او می‌درخشید.

در بخش رقابت ملی، جایزه و تندیس صداگذاری "کلنل" به کارگردانی "پرستو کاردگر" از فارغ‌التحصیلان پرآوازه‌ انیمیشن سوره رسید.

تندیس طلایی بهترین فیلم‌نامه نیز به "حسین آقا محمدی" از پذیرفته‌شدگان انیمیشن سوره؛ برای انیمیشن "دشت گل‌های زرد" رسید.

این در حالی ا‌ست که استاد "شهرام خوارزمی" به‌عنوان داور رقابت ملی و استاد "فرخ یکدانه" به‌عنوان داور بخش علمی روی صحنه رفتند. دبیری این دوره از جشنواره را نیز استاد "محمدرضا کریمی‌صارمی" به عهده داشت که هر سه، از استادان برتر و برگزیده‌ جشن سی‌سالگی دانشگاه سوره در گروه انیمیشن بودند.

دکتر رامتین شهبازی معاون دانشکده هنر سوره و از اعضای هیأت‌علمی این دانشکده‌ به همراه دکتر کیارش زندی مدیر گروه انیمیشن و جلوه‌های ویژه و عضو هیأت‌علمی دانشکده هنر دانشگاه سوره داورهای بخش آثار انیمیشن دانشجویی این دوره بودند که جلسات نقد فیلم‌های منتخب انیمیشن این دوره را سکان‌داری کردند.

روابط‌عمومی دانشگاه سوره به یکایک دانشجویان، استادان، فارغ‌التحصیلان و دست‌اندرکاران این جمع پرتلاش و افتخارآفرین خدا قوت و تبریک گفته، آرزوی کسب موفقیت‌های روزافزون برای این عزیزان را دارد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهآیین پایایی جشنواره‌ بین‌المللی پویانمایی تهران، همچنان در کمند سوره‌ای‌ها

نظر خود را بنویسید