منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نشست نقد کتاب سوره این هفته میزبان کتاب «مقدمه‌ای بر مطالعات اجرا» نوشته ریچارد شکنر نظریه پرداز حوزه اجرا در تئاتر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ریچارد شکنر یکی از نظریه‌پردازان مطرح حوزه اجرا در تئاتر به بهانه نقد کتاب «مقدمه‌ای بر مطالعات اجرا» در نشستی تخصصی با عنوان «هنر اجرا در جهان معاصر» در دانشگاه سوره به شکل مجازی به سخنرانی می‌پردازد. این کتاب توسط مهدی چاوش‌ور و آبتین جاوید به فارسی ترجمه و نشر نیماژ آن را به چاپ رسانده است.

ریچارد شکنر سردبیر ژورنال نقد و بررسی درام (TDR) کمبریج از سال ۱۹۶۹، استاد هنر دانشگاه نیویورک، سردبیر سری Enhancement انتشارات سیگال و از بنیان‌گذاران رشته مطالعات اجرا در امریکا است. وی همچنین بنیان‌گذار مدرسه هنر تیش در دانشگاه نیویورک، کارگردان تئاتر و بنیان‌گذار گروه‌ پرفورمنس نیویورک (۱۹۶۷) و گروه هنرمندان ساحل شرقی (۱۹۹۲) و مبدع تکنیک آموزش عاطفی راساباکس در اجرا به شمار می‌آید.

در این نشست که توسط دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره برگزار می‌شود، علاوه بر مهدی چاوش‌ور (یکی از مترجمان کتاب)، فارس باقری (استادیار دانشگاه تربیت مدرس)، بهزاد آقاجمالی (استادیار دانشگاه تهران)، علی حاجی ملاعلی (استادیار دانشگاه سوره) و رامتین شهبازی (استادیار دانشگاه سوره) به سخنرانی خواهند پرداخت.

نشست نقد کتاب «مقدمه‌ای بر مطالعات اجرا» دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه ساعت 19:30 آغازشده و به‌صورت حضوری و مجازی میزبان مخاطبان خواهد بود. علاقه‌مندان برای شرکت حضوری می‌توانند به آدرس دانشگاه سوره واقع در خیابان آزادی نرسیده به خوش جنوبی، نبش کامیاران طبقه سوم، سالن کنفرانس مراجعه کنند و علاقه‌مندان به حضور مجازی نیز از لینک https://panel.soore.ac.ir/join/6oxblulrjm برای حضور استفاده کنند. حضور برای عموم با حفظ و احترام به قوانین دانشگاه آزاد و رایگان است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنقد کتاب و سخنرانی «ریچارد شکنر» در دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید